14

مهر

1403


حوادث

06 آذر 1397 11:02 0 کامنت

صبح ساحل ، حوادث -  فرمانده انتظامی استان از کشف 249 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی یک هفته خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار» عزیز اله ملکی»  گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند ، 75 دستگاه خودرو سبک و سنگین و 28 فروند شناور  حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه ماموران مجموعا 969 هزار نخ سیگار، یک دستگاه لوازم خانگی، 69 عدد قطعات خودرویی ، 277 هزار لیتر سوخت، هزار عدد لوازم آرایشی، 543ثوب البسه ، 750متر پارچه ، 198 راس دام قاچاق و ... کشف شد.
سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را 249 میلیارد و 107 میلیون ریال عنوان کرده اند اظهار داشت:  120متهم نیز در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت 112فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است،تصریح کرد: از این تعداد 15 پرونده بالای 100 میلیون تومان و 97 پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.
کشف 875 کیلو مواد افیونی
فرمانده انتظامی استان از کشف 875 کیلو موادمخدر طی 3 عملیات همزمان در استان خبر داد. سردار ملکی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی «شهید میرزایی» بندرعباس حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده حامل بار الیاف مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 50 کیلو تریاک کشف کردند.
وی ادامه داد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی «چغازردی میناب» نیز طی عملیاتی دیگر به یک دستگاه خودرو سواری تیبا مشکوک شدند که در بازرسی از آن 204 کیلو  و 800 گرم تریاک کشف
کردند.فرمانده انتظامی استان افزود :  ماموران انتظامی «جاسک» همچنین طی عملیاتی دیگر در با انجام کار اطلاعاتی ضمن شناسایی یک محل دپوی موادمخدر با تشکیل اکیپی به محل اعزام شدند که پس از حضور در محل 496 کیلو تریاک و 125 کیلو حشیش بلاصاحب به همراه یک دستگاه موتورسیکلت که در امر جابه جایی مواد استفاده می شد، کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در این 3 عملیات مجموعا 875 کیلو و 800 گرم  مواد مخدر کشف و 2 نفر از قاچاقچیان دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، خطاب به افراد فرصت طلب و قانون شکن، گفت: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم با مجرمان با قاطعیت برخورد می شود.
این مقام انتظامی استان در پایان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان برشمرد و گفت: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند و لازم است شهروندان
نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی
در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه ها (0)
img