12

مهر

1403


ورزشی

21 آذر 1397 07:57 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی:  تیم فوتبال شهرداری بندرعباس آخرین بازى هفته پایانى نیم فصل نخست را با شکست پشت سر گذاشت. 

 در هفته سیزدهم و پایانى نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تیم شهرداری بندرعباس برابر میزبان خود تیم نفت و گاز گچساران با یک گل مغلوب شد.

در یکی از این دیدارها گروه دوم  تیم نفت و گاز گچساران میزبان شهرداری بندعباس بود که توانست با یک گل شاگردان آرش برهانی را شکست داده و سه امتیاز حساس این دیدار را از آن  خود کند.

 شهرداری بندرعباس اگر می‌توانست سه امتیاز این بازی را به دست  بیاورد جایگاه دوم خود را در جدول رده بندی  تثبیت می کرد.

بعد از این که داور مسابقه یک ضربه پنالتی برای تیم میزبان  اعلام کرد و این ضربه پنالتی تبدیل به تنها گل بازی شد، آرش برهانی سرمربی  تیم شهرداری بندرعباس می خواست تیمش را از  زمین مسابقه بیرون بکشد که در نهایت با وساطت کادرفنی تیم حریف و مسئولان مسابقه برهانی راضی به  ادامه بازی شد و مسابقه از سر گرفته شد.

در سایر دیدارهای گروه دوم تیم صدرنشین آرمان گهرسیرجان در گناوه مغلوب پرسپولیس این شهر شد اما با توجه به 23 امتیازی بودن صدرنشین باقی ماند.

تیم پاس همدان  در ادامه روند خوب خود در دیداری خارج از خانه موفق به شکست مس شهربابک شد و در یک قدمی صدر قرار گرفت.شهدای بابلسر نیز دو بر یک از سد خیبرخرم‌آباد گذشت.

بعثت کرمانشاه 2  بر یک استقلال رامشیر  را برد. نفت امیدیه 5 بر دو شهردارى فومن  را درهم شکست.در جدول رده بندی گروه دوم و تا پایان نیم‌فصل نخست شاگردان آرش برهانى در تیم شهردارى بندرعباس با کسب ١٨ امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه سوم قرار گرفتند.

 تیم آرمان گهر سیرجان با کسب ٢٣ امتیاز قهرمان نیم فصل نخست شد. فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور پس از کنار گذاشته شدن تیم های صبای قم و راه آهن تهران با شرکت ۲۶ تیم در دو گروه سیزده تیمی در حال برگزاری است. 

نماینده بندرعباس در گروه دوم با تیم‌های استقلال رامشیر ، آرمان گهر سیرجان، مس شهر بابک ، پاس همدان ، بعثت کرمانشاه ، نیروی زمینی تهران ، خیبر خرم آباد ، شهدای بابلسر ، نفت امیدیه ، شهرداری فومن ، نفت و گاز گچساران و پرسپولیس گناوه هم گروه است.

دیدگاه ها (0)
img