12

مهر

1403


سیاسی

24 آذر 1397 11:21 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی - هیئت عالی رتبه دانشگاه عالی دفاع ملی به همراه آقای امیر آبادی عضو هیئت رئیسه مجلس با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان وامام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

در این دیدار جانشین رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی ضمن تشکر و قدردانی از نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان وامام جمعه بندرعباس  و ارائه گزارش و اهداف سفر هیئت همراه به استان هرمزگان،بیان کرد:دانشگاه عالی دفاع ملی مسوولیت اصلی تربیت مدیران عالی نظام در سطوح لشگری و کشوری دارد.

این سفر در راستای کار مطالعاتی است.

هدف معماری قدرت دریایی جمهوری اسلامی در افق 1414 است. دریادار قادرپناه هدف را رسیدن به یک قدرت دریایی نه فقط بحث نظامی بلکه در تمامی حوزه ها دانست  با تشکر از نماینده ولی فقیه ئر استان هرمزگان به دلیل بیان مشکلات و موانع در خطبه های نماز جمعه بیان  کرد:  در حال بررسی هستیم که هم آینده مطلوب را ترسیم و هم ضعف ها و محدودیت ها . چالش ها و آسیب های موجود را پیدا کنیم و اگر ظرفیت ها و فرصت های وجود دارد قصد داریم با این سفر مطالعاتی آنها را کشف کنیم.

وی علت سفر به استان هرمزگان را برقراری ارتباط با مسوولان عنوان کرد وگفت : می خواهیم خروجی آن سندی شود که سندی راهبردی با کمک مجلس شورای اسلامی شود و علت حضورما این است که از رهنمودهای حضرتعالی بهره ببریم.دریادار قادر پناه در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این دیدار گفت:خداوند سایه مقام معظم رهبری را حفظ بفرماید که این حرکتها همه اش به خاطر خردورزی رهبری  است مقام معظم رهبری فقیهی خردورز و آشنا است و ایشان نعمتی بزرگ است هم برای جهان اسلام و هم جهان خودمان،اگر قدرش را بدانیم و به اندیشه های تابناک او توجه بیشتری بکنیم.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه به دلیل استفاده از مسوولان مخلص اما بعضا ناشی مشکلات موجود کشور بوجود آمده است، بیان کرد:پس کانونی به عنوان تربیت مدیران پاسخ به نیاز قطعی کشور است که ای کاش در جاهای دیگر نیز انجام شود یعنی اگر کسی قرار است فرماندار یا استاندار شود دوره ببیند.

وی خاطرنشان کرد:مدیریت،بخشی از دانش بشری است که دنیا کاملا به آن توجه دارد،لذا این حرکت ،حرکت بسیار خوبی است و در هر بخشی اگر این رعایت نشود،مصیبت ایجاد می شود،کار شما پاسخ به یک نیاز است بخصوص در بخش دفاعی ممکلت ما نیاز به مدیران متعهد و متخصص داریم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: این کار شما پاسخ به این نیاز قطعی کشور است، این حرکت بسیار حرکت خوبی است،حرکت هم هرچقدر پخته تر و بهتر باشد و انجام شود برکاتش را بعدا خواهیم دید .وی اضافه کرد نکته دیگر این سات که به دریا تنها به بُعد نظامی نگاه نشود و بهتر باشد و انجام شود، کسی که دریا دارد اگر تنها با دید نظامی نگاه کند تنگ نظری است.

شما در این نگاه جامع خود به مشکلات شهر بندرعباس نگاهی کنید.آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه زمانی در خطبه ها اعلام کردم با توجه به هزینه های بالای توسعه پیدا کردن خیابان از دریا استفاده کنید ،تصریح کرد:خط دریایی ،جالب و زیا است و برای مردم تازگی دارد. ما باید از دریا به عنوان حل مشکلات شهری استفاده کنیم.

دریا به غیر از مسائل نظامی و شیلات برکاتی دارد دریا را با دید وسیع نگاه کنید.وی با اشاره و گلایه به این موضع که متاسفانه تجهیزات و تخصص صید در آیهای عمیق نداریم و نیازمند چینی ها هستیم،اظهار کرد دریای ما برای چه باید دست چینی باشد؛ماکه زیر دریایی ساخته ایم،هواپیما نیز ساخته ایم،این را هم بسازیم،دریا را در همان بعد وسیع نگاه کنید،همین صنعت توریسم می تواند نیاز این شهر را تامین کند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به موضوع دریا در سالام اظهار کرد(دریا)کانون شگفتی های آفرینش است و باید با این تابلو وارد شویم .آیت الله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت:این ننگ ماست،نجاتمان دهید ،شما خبرگان این قوم هستید به فکر این مملکت باشید

دیدگاه ها (0)
img