12

مهر

1403


ورزشی

06 دی 1397 09:39 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی:حمید طاهری زاده قهرمان مسابقات شطرنج سریع آذر ماه شهرستان سیریک شناخته شد. 

مسابقات شطرنج سریع آذر ماه شهرستان سیریک با حضور ۱۵ نفر از شطرنجبازان آن شهرستان به سرداوری شریفه رئیسی  در محل خانه شطرنج سیریک طی دو هفته و هر هفته 7دور جمعا ۱۴ دور برگزار شد که در پایان حمید طاهری زاده با ریتینگ بین المللی ۱۴۵۰   با کسب ۱۳ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

علی حاجی زاده با ریتینگ بین المللی ۱۲۷۵ با کسب ۱۲ امتیاز  به مقام دوم دست یافت. حسام الدین سالمی زاده با ریتینگ بین المللی ۱۳۶۸   با کسب ۹ امتیاز  عنوان سومی را به دست آورد.

سارینا آتین با ریتینگ بین المللی ۱۴۱۱ با کسب ۸/۵ امتیاز برترین نونهال شناخته شد.علی حیدری با ریتینگ بین المللی ۱۳۲۹ با کسب ۷/۵ امتیاز نونهال برتر دوم و هیام محمودی با کسب ۷/۵ امتیاز به عنوان برترین بانو شناخته شدند.

هیات شطرنج شهرستان سیریک به منظور تعین قهرمان ماهانه آن شهرستان نتایج مسابقات هفتگی شطرنج سریع را که معمولا در 4 هفته برگزار می شود با یکدیگر جمع و بازیکنی که بالاترین امتیاز را کسب نموده به عنوان قهرمان ماه معرفی می نماید.

در مراسم اختتامیه این مسابقات محمد آیین پرست رئیس هیات شطرنج شهرستان سیریک از برترین های آذر ماه سیریک با اهدای هدایایی تقدیر  به عمل آورد .

دیدگاه ها (0)
img