13

مهر

1403


سیاسی

10 دی 1397 09:50 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی -  اجتماع مردمی بزرگداشت حماسه ۹ دی در سراسرهرمزگان برگزارشد.به گزارش خبرنگاران ما ، اقشار مختلف مردم شهرها ، جزایر و بخش های مختلف استان هرمزگان در این اجتماع شعار‌هایی در حمایت از انقلاب اسلامی و لزوم داشتن بصیرت و ایستادگی و حمایت از ولایت فقیه سر دادند.

به گزارش خبرنگارما این اجتماع دربندرعباس در میدان انقلاب این شهر برگزار شد.امام جمعه بندرانزلی در مراسم بزرگداشت ۹ دی در بندرعباس گفت: حماسه نهم دی استمرار روح ولایتمداری و آزادی در کشور اسلامی ایران است و اثرات گسترده‌ای در منطقه و جهان گذاشته است.

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین افزود: بصیرت و دشمن شناسی دو عامل اصلی و موثر در ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار از ابتدای وقوع اسلامی تا امروز با روش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، جنگ و فرهنگی بدنبال سرنگونی نظام جمهوری اسلامی هستند و این راه را در سال‌های آینده دنبال خواهند کرد.

وی گفت: با بهره گیری از فتنه ۸۸ باید دشمن شناسی در جامعه تقویت و جامعه به ابزار‌هایی برای مقابله با دشمنان مجهز شوند.

امام جمعه بندرانزلی افزود: دشمنان در سال ۸۸ نیز با طراحی انقلاب رنگی در ایران خواستار کودتا بودند که با هوشیاری رهبر معظم و دلسوزان انقلاب اسلامی خنثی شد.

حجت السلام شمس الدین گفت: بعضی‌ها هم درداخل در تلاش اند تا مراسم ۹ دی را کمرنگ کنند و با بهانه‌های مختلف مانع حضور مردم در این مراسم شوند که این افراد بدانند که ما هیچ موقع این فتنه بزرگ را فراموش نخواهیم کرد.

وی افزود: خسارت‌های که با فتنه ایجاد شدند قابل جبران نیستند، زیرا حیثیت و شان نظام در عرصه بین الملی آسیب دید و نظام مقدس جمهوری اسلامی رابی عدالتی و تقلب در انتخابات متهم کردند.

سخنران مراسم نهم دی در بندرعباس گفت: دشمن در سال‌های آینده دست از فتنه گری بر نمی‌دارد و این کار را با القای ناکارامدی مسولان نظام و ایجاد اختلاف بین مردم و مسولان و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم ادامه می‌دهند.

حجت الاسلام شمش الدین افزود:راه اصلی مقابله با توطئه‌های دشمنان کارامدی و مقابله با فساد است و در این زمینه باید مسولان ناکارآمد کنار گذاشته شوندو در مقابله با فساد در جامعه نیز جدیت بیشتری صورت گیرد.

در پایان اجتماع مردمی ۹ دی ماه در بندرعباس، قطعنامه‌ای در پنج بند قرائت شد و با فریاد الله و اکبر مردم حاظر در صحنه تایید شد.

دیدگاه ها (0)
img