12

مهر

1403


سیاسی

11 دی 1397 08:05 0 کامنت

صبح ساحل ، سیاسی -  آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در نشست شورای امربه معروف و نهی از منکر هرمزگان اظهار داشت: جزیره هرمز ظرفیت های خوبی در حوزه گردشگری دارد که اگر رونق پیدا کند مشکل اشتغال مردم این جزیره برطرف خواهد شد.

وی، توسعه گردشگری در جزیره هرمز را نیازمند همکاری و مشارکت با بخش خصوصی جهت رونق گردشگری دانست. امام جمعه بندرعباس ادامه داد: جزیره هرمز یک جزیره مذهبی و دینی است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، لذا الزامات اخلاقی و اجتماعی در این جزیره باید رعایت شود.

آیت الله نعیم آبادی بیان داشت: با توجه به این پیشینه انقلابی انتظار می رود مسافران، تورهای گردشگری و ساکنان با آگاهی در صیانت و حفظ این جزیره تلاش کنند.رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان در ادامه ابراز داشت: خورهای بندرعباس سالها به حال خود رها و به جولانگاه موش و دیگر جانوران موذی و محل انتشار بیماری تبدیل شده اند.

وی گفت: من چندین سال است در باره خورهای بندرعباس فریاد می زنم، چرا روزنامه ها و شبکه های اجتماعی به صورت جدی پیگیری نمی کنند.

به گفته امام جمعه بندرعباس، این خورها از زیبای های شهر به شمار می آیند و می توانند مرکزی برای توسعه اشتغال، جذب گردشگر شوند اما اکنون مرکز بیماری اند باید با بهره مندی از نظرات کارشناسان داخلی و تجربیات سایر کشورها این خورها آباد شود.

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان به منظور ارائه گزارش عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان با رویکرد بررسی وضعیت گردشگری در جزایر هرمزگان برگزار شد.

آیت الله نعیم آبادی 18 آبان ماه امسال در خطبه نماز جمعه نیز از جزیره هرمز به عنوان جزیره شهدا و افتخار یاد کرد و خطاب به گردشگران و مسوولان عنوان داشت: این جزیره شهیدپرور نباید جایگاه افراد بی قید و بند و خوشگدران در ایام خاصی از سال باشد. 

وی با بیان این که اخبار خوبی از سفر به این جزیره نداریم، گفت: مسافران جزیره هرمز باید حرمت این جزیره شهیدپرور و خانواده شهدا را حفظ کنند و دستگاه قضایی نیز باید نسبت به این مساله ورود کند./ایرنا

دیدگاه ها (0)
img