12

مهر

1403


ورزشی

12 دی 1397 08:01 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - مسابقات فوتبال زیر 15 سال شهرستان بندرعباس با حضور چهار تیم برگزار شد که با قهرمانی وحدت جمال احمد به پایان رسید . 

در این دوره از مسابقات که به‌صورت دوره ای برگزار شد چهار تیم جزایر، آبفا، وحدت جمال احمد و صدرا حضور داشتند که در نهایت تیم وحدت جمال احمد با کسب سه پیروزی و کسب 9 امتیاز توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد و آبفا نیز به مقام دوم رسید.دیدار پایانی این رقابت‌ها، در ورزشگاه تختی برگزار شد که در پایان و در یک مراسم باشکوه جام قهرمانی توسط رییس هیات فوتبال شهرستان بندرعباس به این تیم اهدا شد.

هدایت تیم زیر 15 ساله ای وحدت جمال احمد بر عهده عمار ایل‌زاده می‌باشد.رئیس هیات فوتبال بندرعباس در این مراسم ضمن تقدیر از حضور تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها گفت: نگاه هیات فوتبال این شهر  به  رده‌های پایه است و به همین دلیل مسابقات مختلف در این رده‌ها برگزار می‌شود.

محمد کارگران افزود: بندرعباس پتانسیل بالایی در پرورش استعدادهای فوتبالی دارد و سرمایه‌گذاری بر روی نونهالان و نوجوانان می‌تواند آینده فوتبال این شهر را تضمین کند.

وی اظهار داشت: کلاس توجیهی مربیان فوتبال بندرعباس با حضور میشو کریستوویچ سرمربی مس رفسنجان برگزار شد که طی آن 30 مربی در این کلاس دو ساعته تئوری حضور داشتند.

کارگران به برگزاری همایش تغذیه و روانشناسی ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: این همایش برای والدین فوتبال آموزان مدارس فوتبال فردا  پنج شنبه برگزار خواهد شد.

دیدگاه ها (0)
img