13

مهر

1403


ورزشی

13 دی 1397 08:47 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - حمیده سلطانی زاده سرمربی فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس به‌عنوان برترین مربی فوتبال ساحلی بانوان کشور برگزیده شد.

 حمیده سلطانی‌زاده بازیکن تیم ملی و سرمربی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس از سوی کانون مربیان ایران مورد تجلیل قرار خواهد گرفت. 

طبق اعلام کانون مربیان فوتبال ایران، مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال کشور جمعه چهاردهم دی ماه در تهران و در سالن همایش‌های تالار قلم برگزار خواهد شد.

بیژن ذوالفقارنسب رئیس کانون مربیان فوتبال ایران با ارسال دعوتنامه رسمی به  سرمربی فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس، از وی جهت حضور در این مراسم و از تجلیل به‌عنوان برترین مربی فوتبال ساحلی بانوان کشور خبر داد.

مراسم تجلیل از مربیان برتر فوتبال کشور هر ساله به همت کانون مربیان فوتبال برگزار، و از مربیان فعال و موفق کشور در فوتبال و فوتبال ساحلی در بخش آقایان و بانوان تقدیر می‌شود.

در این مراسم مسؤولان بلند پایه فوتبال کشور و پیشکسوتان و بزرگان فوتبال حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است که بانوان هرمزگانی همواره در فوتبال ساحلی جز برترین های ایران هستند که این افتخارات را بیشتر باید مدیون بانوی فوتبال ساحلی هرمزگان حمیده سلطانی زاده دانست و جا دارد که مسوولان ورزش نگاه ویژه ای به این رشته ورزشی که می تواند عنوان های بسیار خوبی برای هرمزگان در سطح کشور کسب کند داشته باشند.

هزینه ای که در یک فصل برای بانوان فوتبال ساحلی می شود یقینا به اندازه قرارداد دو بازیکن فوتبالیست نمی شود. پس تیمی که با یک حمایت کوچک می تواند این چنین شگفتی ساز باشد نباید بدون حامی بماند‌.تیم فوتبال ساحلی  شهرداری بندرعباس ۷ سال است که در لیگ برتر فوتبال ساحلی حضور دارد  ۵ قهرمانی و دو نایب قهرمانی در کارنامه دارد که افتخار کوچکی نیست. 

دیدگاه ها (0)
img