13

مهر

1403


ورزشی

18 دی 1397 10:02 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی -  رئیس شورای اسلامی بخش بمانی شهرستان سیریک گفت: بخش بمانی شهرستان سیریک دارای استعدادهای ورزشی متعددی است ولی در زیر ساخت های ورزشی گمنام مانده است.

اسماعیل قورچی زاده در جلسه شورای اسلامی بخش بمانی که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک برگزار شد تصریح کرد: بخش بمانی با جمعیتی قریب به ۱۶ هزار نفر  فاقد امکانات اولیه برای ورزش است.

قورچی زاده ادامه داد: ا کثر تیم ها و نفرات شرکت کننده در مسابقات ورزشی شهرستان سیریک از بخش بمانی است ولی این بخش حتی یک فضای سرپوشیده یا رو باز استاندار برای فعالیت جوانان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: حق مردم این بخش است که متناسب با بخش های دیگر در استان هرمزگان دارای امکانات اولیه ورزشی باشند تا جوانان در اوقات فراغت بتوانند از آن بهره لازم را ببرند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک بیان کرد: بخش بمانی یکی از بخش‌های فعال در سطح شهرستان است و حق جوانان آن بهره مندی از امکانات اولیه ورزشی است.

ابراهیم آیین پرست اظهار کرد: چهار فضای ورزشی در حال حاضر در سطح شهرستان سیریک ساخته می شود که سه فضا در بخش بمانی است که با اتمام این پروژه ها بخشی از مشکلات ورزشی بخش به اتمام خواهد رسید.

آیین پرست مطرح کرد: علاوه بر سه پروژه در حال ساخت در شهید مردان،کوهستک و گهردو به زودی ساخت زمین ورزشی در روستای کنارجو نیز از سوی اداره ورزش وجوانان آغاز  می شود.

دبیرشورای ورزش شهرستان سیریک اضافه کرد: متاسفانه دایر نبودن نمایندگی ورزش و جوانان در بخش بمانی باعث شده است ورزش این بخش تحرکی نداشته باشد ولی در بخش ورزش همگانی برنامه های متعددی از ابتدای سال تاکنون برگزارشده است.

وی افزود: در سطح بخش بمانی سه خانه ورزش در روستاهای گهردو،پاتل و کنارجو با هدف همگانی کردن ورزش در روستا راه‌اندازی و به امکانات اولیه تجهیز شده اند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سیریک ایراد کرد: به زودی نیز از سوی هیات‌های شهرستانی نمایندگان هیات ها در بخش بمانی معرفی و فعالیت های هیات ها با قدرت بیشتری در بخش پیگیری می شود.

دیدگاه ها (0)
img