13

مهر

1403


ورزشی

22 دی 1397 08:07 0 کامنت

صبح ساحل ، ورزشی - محمودرئیسی: بنا به پیشنهاد اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و  طی حکمی از سوی رئیس هیات شطرنج استان هرمزگان، عبدالوهاب علیمرادی به سمت رئیس هیات شطرنج شهرستان بندرعباس منصوب شد.

 هیات شطرنج شهرستان بندرعباس که به دلیل فقدان مکان استقرار تشکیل آن به تاخیر افتاده بود در نهایت با این حکم ساختار آن از هیات شطرنج استان جدا و زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس قرار گرفت .

علیمرادی پس از دریافت حکم ریاست هیات شطرنج شهرستان بندرعباس  اظهار داشت : به زودی کمیته های هیات را تشکیل و مسیولین آن را مشخص  می کنم  و   پیگیر گرفتن مکانی  جهت خانه شطرنج بندرعباس از طریق اداره ورزش و جوانان ترجیحا در غرب بندرعباس هستیم.

وی بیان داشت:  یکی از اهداف ما راه اندازی مکانی در غرب بندرعباس که شرایط شهروندان آن منطقه وضعیت ضعیف تری از نظر مالی دارند و رفت آمد تا محل هیات شطرنج استان و باشگاه‌های خصوصی برایشان سخت تر است می باشد.

علیمرادی گفت:  اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس قرار است حدودا تا دو ماه دیگر دفتر  یکی از هیات های مستقر در ورزشگاه تختی که قرار است از این مجموعه برود را   در اختیار هیات شطرنج شهرستان قرار دهد که  هنوز زمان دقیق آن مشخص نیست  ولی باز تاکید می کنم هدف اصلی من استقرار در غرب بندرعباس مثلا مجومه ورزشی هفت تیر است.

 عبدالوهاب علیمرادی از شطرنجبازان با سابقه است که افتخارات زیادی را برای استان هرمزگان در سال های گذشته به ارمغان آورده است.

دیدگاه ها (0)
img