12

مهر

1403


ورزشی

06 بهمن 1397 10:43 0 کامنت

رئيس هيات ووشوى هرمزگان در جلسه شوراى ورزش بشاگرد از راه اندازى كلاس هاى آموزشى ووشو در اين منطقه محروم خبر داد.

عليرضا بهرمن در جلسه شوراى ورزش و ستاد ساماندهى جوانان شهرستان بشاگرد كه در سالن جلسات فرماندارى اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تلاش مى كنيم اين رشته در سراسر هرمزگان فعال شود و با همت همكارانمان در هيات و نگاه مثبت مسؤولان محلى و استانى، طى دو سال آينده محروميت ووشو را در سراسر استان هرمزگان از بين خواهيم برد.

 وى افزود: فرزندانمان در نقاط محروم استان داراى استعداد ويژه اى در رشته هاى رزمى هستند و طى روزهاى آينده يكى از ووشوكاران همين نقاط محروم به رقابت هاى انتخابى تيم ملى جوانان اعزام خواهد و  اميدواريم در سال هاى آينده شاهد حضور نوجوانان و جوانان بشاگردى در تيم هاى ملى ووشو باشيم. رئيس هيات ووشو هرمزگان تصريح كرد: يكى از اهدافمان توسعه ووشو در مناطق محروم شرق استان است چراكه استعدادهاى بسيارى در اين بخش از هرمزگان نهفته است و به زودى كلاس هاى آموزشى ووشو را در منطقه محروم بشاگرد فعال مى كنيم و حداقل كارى ما به عنوان يک هيات مى‌توانيم براى بشاگرد انجام بدهيم از بين بردن محروميت رشته ورزشى ووشو در اين منطقه است.  

بهرمن يادآور شد: طی ماه های گذشته كلاس های آموزشى ووشو در بخش سندرک شهرستان ميناب كه از آن به عنوان يكي از مناطق محروم استان ياد مي شود راه اندازي شد و به لطف خدا امروز استعدادهای بسيارى از اين منطقه به ووشوی استان معرفی شده است و با تلاش مسؤولان محلی و هيات استان در بشاگرد هم اين اتفاق خواهد افتاد.

 وى در ادامه با بيان اينكه بشاگرد سرشار از استعداد ورزشی است، عنوان داشت: قصد داريم در نيمه دوم سال ٩٨ رقابت‌های استانی ووشو را در بشاگرد برگزار كنيم و يكي از اهدافمان از اين كار، آشنايى بيشتر جوانان و مردم با اين رشته رزمی مهيج و پرطرفدار است.

 رئيس هيات ووشو هرمزگان بيان كرد: به گفته رئيس  ورزش و جوانان شهرستان بشاگرد، بنده دومين مسؤول هيات ورزشی استان هستم كه به اين منطقه آمده است كه از مديركل   ورزش و جوانان هرمزگان درخواست می شود تمامی رؤسای هيات‌های ورزشی مجاب شود علاوه بر حضور مستقيم شان، رشته های ورزشی خود را در بشاگرد فعال كنند. بهرمن افزود: بشاگرد دارای سه بخش گوهران، مركزى و گافر،6 دهستان و ١٨٠ روستاست و نياز است جهت توسعه ورزش در اين منطقه يک برنامه ريزی گسترده و جهادی در اين زمينه صورت گيرد.

شورای ورزش و ستاد ساماندهی جوانان شهرستان بشاگرد با حضور معاونين فرماندار، مديران شهرستان و عليرضا بهرمن رئيس هيات ووشو استان هرمزگان در محل سالن جلسات فرماندارى بشاگرد برگزار شد.

 

دیدگاه ها (0)
img