30

مهر

1403


فرهنگی و هنری

06 اسفند 1397 11:43 0 کامنت

 

حضور شهرداری بستک در نهمین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور

 

شهردار بستک از حضور قابل توجه این مجموعه در نهمین همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور خبر داد.

به گزارش  صبح ساحل و به نقل از روابط عمومی شهرداری بستک، سید بدر آل عبایی با اعلام این خبر اظهار داشت: نهمین دوره همایش سراسری و نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور در حالی به میزبانی بندرعباس برگزار شد که علاوه بر شهرداری بندرعباس، پنج شهرداری منتخب ازجمله بستک در آن حضور پرشور و همه جانبه ای داشتند.

وی با اشاره به حضور  شهرداری های کشور  در این نمایشگاه، هدف از شرکت در این نمایشگاه را تبادل تجربه و دانش تخصصی در حوزه مدیریت شهری عنوان کرد.

شهردار بستک افزود: در این نمایشگاه ضمن تبادل تجربه و گفتگو با مسوولان شهرداری ها، از مطالب علمی و به روز در حوزه هایی مانند توسعه پایدار شهری، بازآفرینی بخش های کمتر توسعه یافته، خدمات شهری و غیره نیز بهره برداری لازم صورت گرفت.

آل عبایی بیان کرد: در راستای اهداف حضور نمایندگان بستک در این نمایشگاه، بخشی از فرهنگ و آداب و رسوم شهر بستک نیز در معرض دید عموم بازدیدکنندگان عمومی و تخصصی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جهت معرفی شهر بستک و آداب و رسوم و معماری خاص این شهر از تابلوهای عکس قدیمی و تاریخی شهر،آلبوم و بروشور استفاده شد.

شهردار بستک همچنین بیان کرد: در ایام برگزاری نمایشگاه پروژه های جذاب ویژه سرمایه گذاری بخش خصوص مانند پروژه گردشگری و بوم گردی بام بستک معرفی شد.

گفتنی است در این دوره از نمایشگاه، ۱۱۰ غرفه از شهرداری‌ها و دهیاری‌های منتخب سراسر کشور حضور داشتند.

دیدگاه ها (0)
img