معاون سیاسی فرمانداری بندرعباس:

نیاز است تمام دستگاه ها برای ارتقا ورزش همگانی پای کار باشند



 

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس در پنجمین جلسه شورای ورزش همگانی بندرعباس گفت: نیمی از جمعیت فعال استان در بندرعباس ساکن هستند و نیاز است تمام دستگاه ها برای ارتقا ورزش همگانی پای کار باشند.

فرزاد ابراهیمی  اظهار داشت: برای پیشرفت در ورزش باید سیستمی عمل کنیم و سنتی کار کردن باعث روزمرگی می شود و هنر مدیران استفاده بهینه و حداکثری از امکانات موجود است.

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس بر ضرورت شناسایی دستگاه های موثر در ارتقا بهبود وضعیت ورزش بندرعباس تاکید کرد و بیان داشت: هر دستگاه وظایفی را برایش مشخص کنیم تا اگر دستگاهی به وظیفه اش عمل نکرد برخورد شود. وی گفت: تمام امکانات ورزشی که در شهر بندرعباس وجود دارد متعلق به دولت است  و بخش خصوصی حامی ورزش است و وظیفه ما جلب مشارکت آن ها در ورزش است. 

ابراهیمی  تصریح کرد: با فعالیت های موثری که در اداره ورزش و جوانان انجام گرفته است امیدوارم برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای سال آینده داشته باشیم.

معاون سیاسی فرماندار بندرعباس گفت : باید خون تازه ای به ادارات شهرستان وارد کرد تا در یک راستا قرارگیرند تا از موازی کاری جلوگیری شود و با هم افزایی بین ادارات مرتبط توسط اداره ورزش وجوانان بندرعباس انجام شود.

وی  بیان داشت: استفاده از فرهنگ اصیل بومی در همه حوزه‌ها به خصوص در ورزش به باورها و اصالت فرهنگی ما در کنار ورزش کلاسیک کمک های موثری خواهد کرد .

ابراهیمی  گفت: شهرک پیامبر اعظم به‌صورت ویژه مورد حمایت استاندار قرار دارد و در حال ایجاد زیرساخت‌های لازم به‌خصوص در حوزه ورزش می‌باشد.

وی ادامه داد: معضلات اجتماعی، ساختار جامعه را از بین می‌برد و اگر این اتفاق بیفتد  جبران این خسارت با هزینه کردن غیرممکن می‌شود. درادامه معاون  ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: به منظور اشاعه ورزش همگانی اداره کل ورزش با  تفاهم نامه‌هایی که با دانشگاه ها  و شهرداری بسته است می تواند  درجهت رشد ورزش همگانی موثر باشد.مظفر خادمی بیان داشت: در اسفند ماه جاری استان هرمزگان میزبان چندین رشته ورزشی از جمله هندبال ساحلی، کشتی، قایقرانی، بدمینتون و شنا دریایی می باشد .

وی افزود: انتظار است تمامی ادارات و سازمان‌هایی که دارای امکانات خوابگاهی هستند درجهت اسکان ورزشکاران  اداره کل ورزش و جوانان را یاری کنند.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان بندرعباس با اشاره به این که در سال‌جاری 10 جشنواره و شش همایش پیاده روی در شهرستان بندرعباس  برگزار کرده ا یم تصریح کرد: در سال 98 به دنبال آن هستیم که این رقم را به 50 جشنواره افزایش دهیم. 

امین رئیسی خاطرنشان کرد: سال آینده برای ورزش همگانی و ورزش بانوان به دنبال هدف گذاری هستیم   و اتاق فکر دراداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس تشکیل داده ایم تابا کمک از پیشکسوتان وکارشناسان  بتوانبم با برنامه ریزی ، آسیب های اجتماعی را در محلات کاهش دهیم و افتخار می‌کنیم که در محلات آسیب‌پذیر کار کرده‌ایم.

وی درپایان گفت: سن اعتیاد پایین آمده است و باید برای جلوگیری از این معضل در محلات کمتر توسعه‌یافته و فقیرنشین هزینه و کار کنیم.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها