13

مهر

1403


ورزشی

19 فروردین 1398 10:12 0 کامنت

 

هفدهمین دوره رقابت های فوتسال جام نوروز روستای «بوندر خورگو» یادواره مرحومان حاج علی مظفری و مرادی زاده با قهرمانی تیم باران ابوذر پایان یافت.   

به گزارش صبح ساحل، دراین دوره 10 تیم در دو گروه با هم به رقابت پرداختند.

درگروه نخست تیم های اتحاد، یاران ابوذر،وحدت شهید بابک خورگویی، دهیاری بوندر بالا و امید پرکان و در گروه دوم تیم های فرهنگ، دهیاری شهرو، دهیاری بوندر پایین، تمدن سرگلم، هیات الرضا، به صورت دوره‌ای بازی های خود را دنبال کردند که پس از برگزاری دوره  اول  از گروه نخست وحدت شهید بابک خورگویی و یاران ابوذر و از گروه دوم دهیاری شهرو و فرهنگ به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند. 

دراین مرحله تیم های دهیاری شهرو و یاران ابوذر با پیروزی برحریفان خود به بازی فینال راه یافتند.

در بازی رده بندی تیم وحدت شهید بابک خورگویی با پیروزی برتیم فرهنگ به مقام سوم دست یافت.

در بازی فینال که با حضور جمعی از اهالی ورزش دوست و شورا و دهیاران دهستان خورگو در زمین ورزشی امام حسین(ع) روستای بوندر برگزار شد تیم یاران ابوذر در یک بازی برتر حریف سخت کوش خود دهیاری شهرو را با نتیجه  دوبریک شکست داد و قهرمانی هفدهمین دوره مسابقات جام نوروز بوندر خورگو را از آن خود کرد.

در پایان این دیدار با حضور روسای شوراها و دهیاران دهستان خورگو به تیم های برتر جام قهرمانی اهداء شد.

از سوی هیات برگزار کننده این مسابقات حسین رضایی از تیم تمدن سرگلم به عنوان بازیکن اخلاق، رضا پژوهان از تیم اتحاد به عنوان پدیده مسابقات و امیرحسین قویدل با 14 گل زده آقای گل مسابقات شناخته شد.

برگزار ی  این دوره از مسابقات برعهده موسی مریدی ، مهدی مظفری، علیرضا احمدی، مصطفی مرادی،رضا و محمد مظفری، حسن موسی نسب و حسین صداقت بود.

این رقابت‌ها از 24 اسفند ماه آغاز و در 11 فروردین ماه به پایان رسید.

 

دیدگاه ها (0)
img