13

مهر

1403


اجتماعی

فرهنگی و هنری

30 اردیبهشت 1398 08:27 0 کامنت

استاندار هرمزگان گفت: از روابط عمومی ها انتظار داریم حرکت های بزرگی را در راستای امید آفرینی و خنثی کردن اقدامات دشمن انجام دهند.
فریدون همتی در آیین روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در بندرعباس با بیان اینکه امروز دیگر روابط عمومی تنها در یک سازمان اداری ظهور و بروز ندارد، عنوان کرد: امروزه بحث مهم روابط عمومی و ارتباطات در درون خانواده‌ها و جامعه نیز حکم فرماست و ابعاد جهانی یافته است.


وی ادامه داد: توسعه ابزارهای ارتباطی موجب شده تا هر اتفاقی در هر گوشه از جهان جمعیت قابل توجهی را تحت تاثیر قرار دهد.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه دشمنان می خواهند با استفاده از بوق های تبلیغاتی سلطه خود را بر بشریت گسترش دهند و حقوق و ثروت ملت ها را چپاول کنند، تصریح کرد: دشمنان از زبان و بیانی استفاده می‌کنند که جوامع را تحت تاثیر و در معرض تردید قرار می‌دهد.وی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان بی سابقه ترین تحریم ها را بر ملت ایران تحمیل نموده اند اما به لطف خداوند متعال و با هدایت های مقام معظم رهبری، ایستادگی ملت ایران و تدابیر دولت ما توانسته ایم در برابر دشمن مقاومت کنیم و در سایه الطاف الهی از این مرحله با پیروزی و سرافرازی و موفقیت عبور خواهیم کرد.


استاندار هرمزگان بیان داشت: روابط عمومی ها باید اقدامات دشمن را تجزیه و تحلیل نموده و تأثیر این اقدامات بر افکار عمومی را به طور دائمی رصد کنند و برای خنثی کردن تبلیغات دشمن راهکارهای مناسبی را به اجرا درآورند.
همتی اضافه کرد: ما به گفتگوی صریح، به هنگام، منظم و اقناع کننده در جامعه نیاز داریم و این کار مهم بر عهده روابط عمومی هاست.وی گفت: همچنین روابط عمومی ها باید تعامل گسترده‌ای را با رسانه ها داشته باشند چون امروز روابط عمومی ها فرماندهان ایجاد امید در افکار عمومی و آماده بودن برای مقابله با اقدامات دشمن هستند.


استاندار هرمزگان یادآور شد: از روابط عمومی ها انتظار داریم حرکت های بزرگی را در راستای امید آفرینی و خنثی کردن اقدامات دشمن انجام دهند.همتی با بیان اینکه تاثیر کار روابط عمومی ها در زمینه های مختلف بسیار گسترده است، تصریح کرد: روابط عمومی ها در ابعاد مختلف درون و بیرون سازمانی می توانند تاثیر گذار باشند و تصویر موفق و شادابی را از مجموعه و دستگاه خود ارائه دهند.


فاطمه رکن‌الدینی سرپرست اداره روابط عمومی استانداری هرمزگان در این گردهمایی ضمن بیان تاریخچه‌ای از روابط عمومی‌ها در جهان اظهار داشت: جایگاه روابط عمومی در جهان و همچنین در ایران بسیار مهم است اما تا کنون در کشور ما آنطور که باید به این مسئله توجه نشده است.


وی با تاکید بر اینکه مدیران روابط عمومی های استان و همچنین مدیران دستگاه ها باید با نگاه جدیدی به این حوزه داشته باشند، افزود: روابط عمومی ها نباید تنها به پوشش جلسات دستگاه ها و چاپ بنرهای تبلیغاتی بسنده کنند.
وی گفت: در شرایط کنونی با توجه به تعطیلی روزنامه ها روابط عمومی ها می توانند در خصوص حمایت از خبرنگاران این افراد را به عنوان مشاور در کنار خود داشته باشند .رکن الدینی ادامه داد: بسیاری از کارهای روابط عمومی را دیگران نمی بینند چرا که این افراد با صبوری و بدون در نظر گرفتن تعطیلی ها بی وقفه در حال کار هستند.


وی افزود: با توجه به این که امسال تعریفی درست از روابط عمومی برتر وجود نداشت، شورای هماهنگی روابط عمومی ها از انتخاب در این بخش خودداری کرده است.وی با اشاره به مشکلات مسؤولان و نیروهای روابط عمومی خاطرنشان کرد: با دستور استاندار هرمزگان و تامین اعتبار، بعد از ماه مبارک رمضان دوره‌های پیوسته روابط عمومی در استان هرمزگان برگزار می‌شود.


رکن الدینی خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید در کنار رسانه‌ها به عنوان دو بال برای توسعه استان قرار بگیرند و مدیران روابط عمومی باید با استفاده از مشاوران رسانه‌ای خبره بتوانند چالش‌هایی که امروز فضای مجازی برای آن‌ها ایجاد کرده است را مدیریت کنند.
گفتنی است، در پایان از کارکنان بازنشسته روابط عمومی‌های استان و روابط عمومی‌هایی که در مجموعه وزارتخانه و نهاد خود رتبه برترکسب کرده بودند تجلیل شد

دیدگاه ها (0)
img