تشکیل جلسه هماهنگی مدیریت بحران برای نجات خدمه نفتکش ها به دستور استاندار





 از تشکیل جلسه هماهنگی مدیریت بحران برای نجات خدمه نفتکش ها به دستور استاندار در جاسک تا آبشیرینکن بندرعباس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از نجات 44 خدمه دو نفتکش در آبهای بین المللی خبر داد و گفت:  خدمه دو نفتکش حامل مواد سوختی در آب های بین المللی حوالی شهرستان جاسک با همکاری بنادر و دستگاه های متولی نجات یافتند.

به گزارش صبح ساحل، علیرضا صفا ایسینی ضمن اعلام این خبر افزود: ساعت ۸ و ۵ دقیقه که گزارشی مبنی بر حادثه نفتکش حامل مواد سوخت در آب های بین المللی و حوالی شهرستان جاسک به مدیریت بحران استان ارسال شد، استاندار هرمزگان دستور تشکیل جلسه مدیریت بحران در جاسک را صادر کرد و این جلسه به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.
 
وی افزود: با دریافت گزارش دوم در ساعت ۹ و ۵۰ دقیقه  مبنی بر اینکه نفتکش دیگری نیز در آبهای این منطقه دچار اضطرار شده، با توجه به بازدید دکتر همتی از بزرگترین پروژه آب شیرین کن استان در همان زمان و حساسیت موضوع، جلسه هماهنگی مدیریت بحران به ریاست استاندار هرمزگان در آبشیرین کن بندرعباس برگزار شد.

وی اضافه کرد: دکتر همتی در این جلسه دستورات لازم را به سازمان بنادر و دریانوردی و دستگاه های مرتبط مبنی بر استقرار در منطقه و هماهنگی و پشتیبانی عملیات امداد و نجات را صادر کرد.

صفاایسینی خاطر نشان کرد: مراحل و نحوه عملیات امداد و نجات هر 15 دقیقه توسط جانشین ستاد مدیر بحران و معاون هماهنگی امور عمرانی پیگیری و به استاندار گزارشات کامل ارائه می شد.

وی تاکید کرد: عملیات امداد و نجات با موفقیت به پایان رسید و خدمه هر دو شناور با استقرار در شهرستان جاسک نجات یافتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها