ساخت ۴۰۰۰ مدرسه در روستاهای خالی از سکنه




سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی دپارتمان زبان‌های خارجی در جهاد دانشگاهی هرمزگان در ترم تابستان خبر داد.
محمد دلپسند، اظهار کرد: این دوره‌ها شامل دوره‌های مکالمه ترمیک، فشرده و P VI ، آمادگی آزمون‌های بین‌المللی TOFEL و IELTS ، آمادگی آزمون‌های TOLIMO و MSRT و EPT ، دوره‌های تربیت مدرس زبان ( TTC ) و انگلیسی در سفر است.


وی افزود: هدف این دوره‌ها آموزش مهارت‌های چهارگانه زبان انگلیسی (گفتار، شنیدار، نوشتار و خوانش) است. ازآنجایی‌که همه تمرینات و فعالیت‌های آموزشی مربوط به کتاب‌های اصلی و مطالب تکمیلی به زبان انگلیسی صورت می‌گیرد، به‌طور طبیعی مهارت گفتاری و مکالمه از برجستگی بالا و خاصی برخوردار بوده و فراگیران فرصت لازم را برای تمرین و یادگیری مکالمه زبان انگلیسی پیدا می‌کنند.سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان در خصوص نحوه برگزاری دوره‌های مکالمه تصریح کرد: دوره عادی شامل 16 ترم 27 ساعته است، کلاس‌های دوره عادی به‌صورت 5/4 ساعت در هفته و در سه روز (زوج یا فرد) برگزار می‌شوند. در این شیوه، طول کل دوره برای کسانی که از سطح مبتدی شروع می‌کنند، دو سال خواهد بود.


دلپسند ادامه داد: دوره نیمه فشرده شامل 8 ترم 54 ساعته است، کلاس‌های دوره نیمه فشرده به‌صورت 9ساعت در هفته و در 6 روز برگزار می‌شود؛ در این شیوه، طول کل دوره برای کسانی که از سطح مبتدی شروع می‌کنند، یک سال خواهد بود.وی عنوان کرد: دوره‌های VIP همانند دوره‌های فشرده هستند که تعداد داوطلبان حداکثر 4 نفر در هر کلاس است،  مدت این دوره 9 ماه خواهد بود.


سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان خاطرنشان کرد: علاوه بر سه شیوه فوق، کلاس‌های weekend   با شرایطی همانند دوره عادی اما در بعدازظهر پنجشنبه (یک جلسه) و جمعه صبح (دو جلسه) برگزار می‌شوند.دلپسند اظهار کرد: برای تقویت مهارت‌های شنیداری و دامنه لغت فراگیران، کتاب‌های شنیداری Tactics for Listening و Oxford Word Skill و مجموعه‌ای از کتاب‌های داستان در کنار منبع اصلی دوره و عمدتاً با استفاده از اوقات خارج از کلاس فراگیران آموزش داده می‌شود.وی حداقل سن ثبت‌نام کنندگان در  دوره‌های آموزشی دپارتمان زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی هرمزگان را 17 سال عنوان کرد.


محمد دلپسندسرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به اینکه در این دوره‌ها از اساتید مجرب با سوابق کاری بالا بهره گرفته می‌شود، بیان کرد: در پایان دوره‌ها و پس از برگزاری آزمون‌های کتبی و عملی به فراگیران گواهی‌نامه معتبر از جهاد دانشگاهی اعطا می‌شود.
گفتنی است؛ علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاوره و ثبت‌نام با شماره‌های 07633620714 و 07633687714 تماس گرفته و یا در جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان حضور به هم رسانند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها