13

مهر

1403


اجتماعی

05 تیر 1398 09:36 0 کامنت

 
رئیس هيات وزنه‌بردارى استان از قهرمانى هرمزگان در پيكارهاى شرق كشور خبر داد.
محمد راستى  ضمن اعلام خبر قهرمانى تيم ورزنه‌بردارى استان در رقابت‌هاى شرق كشور اظهار داشت: مسابقات بزرگ وزنه‌برداری قهرمانی شرق کشور گرامیداشت شهدای وحدت با حضور تیم‌هایی از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی،  کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان (الف) و (ب) به ميزبانى شهر زاهدان برگزار شد.


وى افزود: اين پيكارها   با حضور مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران در سالن شهيد فهميده مجموعه ١٧ شهريور زاهدان پيگيرى شد.
رئيس هيات وزنه‌بردارى استان هرمزگان در ادامه گفت: تیم هرمزگان با کسب پنج مدال طلا قهرمان شد و كرمان و سيستان و بلوچستان به ترتيب دوم و سوم شدند. راستى به نفرات نخست هرمزگان در دسته‌هاى مختلف اشاره كرد و‌افزود: پیمان دهقانی در وزن 55 کیلوگرم، نیما امین‌پور دریایی در وزن 61 کیلوگرم، مهران قاسم‌زاده در وزن 67 کیلوگرم، مهدی غلامپور در وزن 81 کیلوگرم و افشین فروزان در وزن 89 کیلوگرم با غلبه بر حريفان خود به مدال طلاى اين دوره از مسابقات رسيدند.وى اضافه كرد: رضا ایرانمنش در وزن 55‌کیلوگرم و آرین دامود در وزن فوق سنگین دوم شدند و محمدهادی سنگی در وزن 61 کیلوگرم، محمدمحسن رحیمی‌پور در وزن 96 کیلوگرم و حسین بابايى‌نژاد در وزن فوق سنگین مدال برنز اين رقابت‌ها را كسب كردند.


رئيس هيات وزنه‌بردارى استان هرمزگان عنوان داشت: هرمزگان سرشار از استعداد است به همین خاطر قصد داريم با فعاليت گسترده كميته استعداديابى هيات، استعدادها را شناسايى و به جامعه وزنه‌بردارى معرفى كنيم.
راستى خطاب به مسؤولان فدراسيون گفت: فدراسيون وزنه‌بردارى تاكنون به تعهدات خود نسبت به جوانان مستعد هرمزگان عمل نكرده است و اميدواريم در آينده، نگاه خود را نسبت به هرمزگان تغيير دهند.


وى ادامه داد: هیات وزنه برداری استان به شدت به تعدادى ميله وزنه‌بردارى نيازمند است و تاكنون مسؤولان فدراسیون قول‌هاى بسيارى در اين خصوص داده‌اند اما هنوز عملياتى نشده است.
رئيس هيات وزنه‌بردارى استان هرمزگان تصريح كرد: متاسفانه كانديداها در زمان انتخابات رئيس فدراسيون، قول‌هاى زيادى را مى‌دهند كه اميدواريم در آینده به آن ها عمل شود و فقط در حد وعده و وعيد باقی نماند.
راستى در پايان به برگزاری مجمع انتخابات رئيس فدراسيون وزنه‌بردارى اشاره كرد و افزود: اميدوارم هر فردى كه پيروز انتخابات شد، نيم‌نگاهى به هرمزگان داشته باشد چراكه اين استان به لحاظ اقلام وزنه‌بردارى بسيار ضعيف است و جوانان مظلوم هرمزگانى به توجهات بيشترى نياز دارند.

دیدگاه ها (0)
img