12

مهر

1403


ورزشی

16 تیر 1398 11:12 0 کامنت

رئیس هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس از قهرمانی تیم نونهالان شهرستان بندرعباس در مسابقات قهرمانی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، سعید رضایی ریئس هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس با بیان این که تمرکز ما برای توسعه ورزش قهرمانی بر رده سنی پایه قرار گرفته است، گفت: ظرفیت و استعداد رده‌های سنی پایه در ورزش بسکتبال شهرستان بندرعباس روز به روز در حال تقویت شدن است و انتظار داریم با برنامه‌ریزی دقیقی که صورت گرفته در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکوفایی بسکتبال بندرعباس باشیم.

وی با تشکر از تلاش بازیکنان، مربیان و داوران و هیات بسکتبال استان ، کسب مقام قهرمانی تیم بسکتبال شهرستان بندرعباس در رده سنی نونهالان را تبریک گفت و بیان داشت: این دوره از رقابت ها به میزبانی هیات شهرستان بندرعباس برگزار شد و تیم نونهالان شهرستان بندرعباس با هدایت فرزاد آغری‌و وحید محمدی وسرپرستی فرهاد آغری در مسابقات قهرمانی بسکتبال  قهرمانی نونهالان استان با انجام سه  بازی وکسب 3 برد پیاپی از سد حریفان خود گذشت و توانست  با اقتدار به مقام قهرمانی استان هرمزگان دست یابد.

سعید رضایی گفت: این مسابقات با حضور 4تیم بندرعباس ، میناب، بندرلنگه و قشم در سه روز در خانه بسکتبال بندرعباس برگزار شد که تیم‌های بندرعباس، میناب و بندرلنگه،  به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

وی گفت: مربیان جوان ما برای کسب تجربه نیازمند حضور در چنین میادینی هستند و امروز این فضا برای آن‌ها فراهم آمده است و هیات بسکتبال شهرستان بندرعباس نیز با تمام توان از ظرفیت نیرو‌های بومی در  بازی های انجام  داده است. در بازی های انجام شده هم تیم بندرعباس 115 بر ۲۷  میناب را شکست داد.  بندرلنگه ۷۵ بر ۵۲  قشم را برد.

میناب در یک بازی نزدیک ۴۶ بر ۴۵ بندرلنگه را شکست داد. قشم  مقابل بندرعباس با نتیجه 125 بر ۲۱ مغلوب شد.  میناب  59 بر ۳۳ برابر   قشم به برتری دست یافت.   بندرعباس  82  بر ۵۷ بندرلنگه را درهم شکست.

دیدگاه ها (0)
img