12

مهر

1403


ورزشی

30 مرداد 1398 09:51 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور در سمینار آشنایی با شیوه نوین فیتنس ( بدنسازی ) در بندرعباس گفت : استقبال بی نظیر شرکت کنندگان در این سمینار از درک بالای مربیان هرمزگانی به علم روز ورزش است.
محمد آشوری تازیانی گفت: حضور در بین اهالی ورزش همیشه سرشار از انرژی مثبت بوده و امروز نیز از استقبال ۳۰۰ نفری مربیان در این سمینار لذت بردم و باید به بُعد آموزش توجه ویژه ای شود.
وی افزود: همیشه هرمزگان ورزشکاران با استعداد و توانمند به جامعه ی ورزشی کشور تحویل داده است که در کنار آن برای آموزش مربیان مجرب و با دانش جهت استعدادیابی و پرورش نخبه ها باید هزینه های زیادی خرج امور آموزشی شود.


عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: متاسفانه از لحاظ آموزش نتوانسته ایم از فدراسیون ها و وزارت ورزش امتیازات لازم را کسب کنیم که به زودی برای رفع این موضوع با وزارتخانه مربوطه رایزنی می شود.
 آشوری بیان داشت: حضور مدرسین با دانش و بروز دنیا در استان هرمزگان، بار علمی مربیان و اساتید ورزش را در رشته های مختلف دوچندان خواهد کرد.


وی در پایان افتخارات اخیر ورزشکاران رشته بدنسازی و پرورش اندام را مدیریت درست ، حمایت و پشتیبانی مناسب از قهرمان این رشته عنوان کرد.
دومین دوره مربیگری درجه سه فیتنس و سمینار آشنایی با شیوه نوین این رشته در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد .

دیدگاه ها (0)
img