13

مهر

1403


ورزشی

30 بهمن 1391 09:16 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ تیم شطرنج تایدواتر هرمزگان مدافع عنوان نایب قهرمانی لیگ شطرنج بانوان کشور موسوم به جام فرزانگان با کسب ۵/۴۱ امتیاز بار دیگر به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان کشور رسید.

این تیم که در چندین سال حضور خود در لیگ برتر کشور توانسته دو دوره به مقام سوم (سال های ۸۸ و ۸۹ ) و سال گذشته و امسال نیز به مقام دوم برسد و نام استان را در مجامع ورزشی مطرح نمایدمسئولین باشگاه ورزشی  تایدواتر هرمزگان که همواره از حامیان شطرنج استان بوده و با دو تیم آقایان و بانوان به عنوان نماینده استان در لیگ برتر کشور حضور دارند بی شک این موفقیت ها حاصل تلاش صادقی رئیس باشگاه فرهنگی ورزشی تایدواتر وسعیدمهرفر به عنوان مسئول شطرنج باشگاه فرهنگی ورزشی تایدواتر است. این تیم در سال جاری با بکارگیری بازیکنان مطرح کشور نظیر استادبزرگ بانوان آتوسا پورکاشیان قهرمان سال ۲۰۱۰ آسیا  ، مهرنوش زوارموسوی قهرمان جشنواره شطرنج بانوان سال ۱۳۹۰ کشور ، هانیه خلجی قهرمان سال ۱۳۸۶ جشنواره شطرنج بانوان کشور و ساره تاجیک  از خارج از استان وبازیکنان استانی یاسمن داودی و میترا اصغری که عنوان قهرمان و نایب قهرمانی جام فجربانوان هرمزگان را در مسابقات دهه فجر ۹۱ به دست آورده اند توانسته است بعد از تیم پر ستاره پتروشیمی بندرامام  به مقام دوم لیگ برتر کشور دست یابد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی در این رقابت ها با کسب ۵/۳۶ به مقام سوم رسید.

در بخش آقایان  تیم بابل با امتیاز 5/71اول  و تهران با 69امتیاز دوم و دانشگاه آزاد با 5/66سوم و زنجان با 65 امتیاز و تایدواتر هرمزگان با 62 امتیاز مقام پنجم کسب نموده اند. در این مسابقات بزرگان و برترین های کشور حضور داشتند .در تیم هرمزگان در بخش آقایان 1ملی پوش و در بخش بانوان 2ملی پوش حضور داشتند. این مسابقات باحضور دبیر فدراسیون شطرنج  مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و مسئولین اجرایی  کشوری و استانی برگزار شد.

دیدگاه ها (0)
img