12

مهر

1403


ورزشی

02 شهریور 1398 11:47 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل به نقل از آداک، ”بیژن شبانکاره” از اعزام نخستین استعدادهای ورزش گلف در رده سنی نوجوانان در قالب دو تیم دختران و پسران به مسابقات کشوری خبر داد و گفت: پس از سال ها که ورزش گلف در کشور فعالیت می کند و در اکثر استان ها دارای جایگاه ویژه ای می باشد.

 

وی در ادامه افزود: ورزش گلف علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است و برای نخستین بار در تاریخ ورزش هرمزگان تیم استعدادهای برتر را در رشته مینی گلف که از زیرشاخه های ورزش گلف است را در دو بخش اقایان و بانوان در رده سنی نوجوانان به مسابقات المپیاد کشوری اعزام کرد.

 

رئیس هیات گلف استان هرمزگان بیان داشت: ورزش گلف در هرمزگان پر طرفدار است اما به دلیل نبود زیرساخت با عدم استقبال رو به رو بود اما هم اکنون شرایط متفاوت است.

بیژن شبانکاره اظهارداشت: خانواده گلف تلاش خود را به کار بسته است که این ورزش را بین جوانان و علاقه مندان به گلف در هرمزگان ترویج کند.

 

وی ادامه داد این تیم در قالب دو گروه بانوان و اقایان به مسابقات اعزام شده است که امیدواریم با وجود اینکه اولین حضور تیم گلف هرمزگان در المپیاد کشوری و اولین تیم در طول تاریخ این ورزش در کشور است جایگاه مناسبی را کسب کند.

 

گفتنی است تیم هرمزگان متشکل از ۸ بازیکن و دو مربی و سرپرست می باشد که در دو بخش آقایان و بانوان به المپیاد کشوری اعزام شده است.

دیدگاه ها (0)
img