در سفر مرتض بانک، مشاور رئیس جمهور به قشم صورت گرفت:

بازدید از طرح آماده سازی اراضی غرب شهر قشم



مشاور رییس جمهوری و هیات همراه در ادامه بازدیدهای خود از ۲ طرح آماده سازی ۹۸و ۷۴ هکتاری شهرک های مدرن در غرب شهر قشم بازدید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، در راستای اجرای سیاست واگذاری زمین به سرمایه گذاران به عنوان سهم مشارکتی سازمان منطقه آزاد قشم ، این سازمان در طرح‌های شهرک‌های سه گانه ۹۸و۷۴ هکتاری به ترتیب با ۶۰ درصد و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی با سرمایه گذاران این مجموعه‌ها مشارکت کرده است.

 

در طرح توسعه جمعیتی شهر قشم تا سال ۱۴۰۰ قرار است جمعیت ۲۷ هزار نفری فعلی این شهر به ۹۶ هزار نفر افزایش یابد که ۱۸ هزار و ۲۴۰ نفر آنان با استقرار در سه شهرک، به جمعیت شهر قشم اضافه خواهند شد.

 

با اجرای سه شهرک مدرن شهر قشم هفت هزار و ۶۰۰ نفر در پروژه ۹۸ هکتاری که ساحل شمالی قشم را به ساحل جنوبی متصل می کند، مستقر شوند و پنج هزار و ۶۶۵ نفر در طرح ۷۴ هکتاری و چهار هزار و ۹۷۵ نفر نیز در طرح ۶۵ هکتار مستقر شوند.

 

در طرح ۹۸ هکتاری ۸،۵ هکتار فضای تجاری و ۲۷ هکتار فضای مسکونی ایجاد می شود و در طرح ۷۴ هکتاری ۱۹ هکتار فضای تجاری و ۱۹ هکتار فضای مسکونی پیش بینی شده است. در شهرک ۶۵ هکتاری نیز ۳،۵ هکتار برای امور تجاری و ۱۹،۵ هکتار در زمینه مسکونی طراحی شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها