13

مهر

1403


اقتصادی

24 شهریور 1398 08:52 0 کامنت

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: ۱۷ طرح در جلسه کارگروه امور زیر بنایی توسعه روستایی، عشایر، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان مورد بررسی قرار گرفت که ۱۴ طرح تایید شد.

به گزارش صبح ساحل رضا مدرس در جلسه کارگروه زیربنایی توسعه روستایی، عشایر، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان افزود: از جمله طرح های مطرح شده در این کارگروه در زمینه های پرورش بز داشتی، شتر داشتی، بره پرواری، شترمرغ پرواری و گوساله پرواری بوده است.

وی اضافه کرد: از دیگر طرح های مطرح شده در کارگروه زیر بنایی توسعه روستایی، عشایر، شهری و آمایش سرزمی و محیط زیست استان می توان به محصولات بتنی، شستشو و دانه بندی شن و ماسه، مجتمع گردشگری، ماهی کامل به صورت فراوری شده، انبار داری و نگهداری مواد غذایی اشاره کرد.

مدرس بیشتر عناوین طرح ها را در حوزه پرورش دام دانست و گفت: از ۱۷ طرح مطرح شده در کارگروه زیربنایی توسعه استان ۱۱ طرح به پرورش دام سنگین و سبک تعلق داشته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: این طرح ها مربوط به شهرستان های میناب، بستک، بندرعباس، بندر لنگه، حاجی آباد، رودان و سیریک بوده است.

دیدگاه ها (0)
img