فوتبال پنج نفره فین

قدرت علمدار در چهار رده سنی قهرمان شد



مراسم اختتامیه  مسابقات فوتبال ۵ نفره جام آینده سازان بخش فین با حضور  محمد حیدری زاده رئیس اداره آموزش و پرورش، محمد محمد قنبری رئیس هیات فوتبال ،مهدی درویشی مسئول کمیته فوتسال و رده های پایه و پیشکسوتان فوتبال بخش فین برگزار شد.


قبل از مراسم اختتامیه سه دیدار پایانی این مسابقات در رده های سنی مختلف برگزار شد که  در رده خردسالان مقاومت از سد حریف خود بر نیامد و با نتیجه ۶بر ۳ از قدرت علمدار شکست خورد.


در رده نونهال قدرت علمدار با نتیجه ۴ بر ۱ حریف خود مقاومت را شکست داد و در بازی پایانی در رده  جوانان تیم های قدرت علمدار و مقاومت با نتیجه ۲بر۲ به تساوی رضایت دادند .  این مسابقات در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان،نوجوانان و جوانان با حضور تیم های شهید نجمی،مقاومت،‌قدرت علمدار «الف» و «ب» برگزار شد.


 در مجموع این مسابقات  ۱۸ بازی برگزار شد و ۹۴ گل از خط دروازه ها عبور کرد .


در این دوره از رقابت ها در رده خردسالان قدرت علمدار قهرمان شد. تیم  مقاومت نایب قهرمان و تیم  مقاومت در مکان سوم ایستاد. در رده سنی نونهالان تیم قدرت علمدار الف قهرمان شد . عنوان نایب قهرمانی به تیم  قدرت علمدار «ب» رسید. در رده سنی نوجوانان تیم قدرت علمدار اول شد . تیم شهید نجمی در مکان دوم ایستاد و تیم قدرت علمدار سوم شد.در مسابقات جوانان تیم  قدرت علمدار بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم مقاومت  نایب قهرمان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها