12

مهر

1403


اقتصادی

07 مهر 1398 12:07 0 کامنت

مدير سازمان تعاون روستايي هرمزگان گفت: 17 هزار و 800 تن نهاده‌هاي دامي و كشاورزي از طريق اتحاديه‌ها و شركت‌هاي تعاوني روستايي در بين كشاورزان و دامداران استان توزيع شد.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ايرنا ، سيروس اسدپور در نسشت شوراي هماهنگي با كاركنان اين سازمان افزود: سازمان تعاون روستايي هرمزگان در حمايت از كشاورزان اقدامات متعددي انجام مي‌دهد كه يكي از برنامه ها كه به صورت سالانه انجام مي شود ، توزيع نهاده‌هاي دامي بين كشاورزان است.

وي بيان داشت: نهاده هاي كشاورزي براساس الگوي كشت متناسب با شرايط آب و هوايي و توان توليد هر منطقه توزيع مي شود.

 


مديرسازمان تعاون روستايي هرمزگان اظهاركرد: امسال همچنين پنج هزار و 400 تن انواع كودهاي شيميايي و يكهزار و 125 ليتر سموم نيز بين كشاورزان هرمزگان توزيع شده است.

اسدپور يادآورشد: خريد ميزان 47 هزار و 211 تن محصول گندم و 13 هزار تن گوجه فرنگي نيز امسال در دستور كار اين سازمان قرار دارد.

 


وي با اشاره به اينكه تعاون روستايي در بحث برخي از خريدهاي محصولات كشاورزي به عنوان مباشر عمل مي ‌كند ، گفت: خريد محصولات كشاورزي از سوي شبكه تعاون روستايي در قالب تضميني و توافقي انجام مي شود.

نهاده هاي كشاورزي و دامي شامل سبوس ، كود شيميايي از نوع اوره و فسفات ، بذر ذرت و كنجد است كه با نرخ مصوب بين كشاورزان استان هرمزگان توزيع شده است.

دیدگاه ها (0)
img