12

مهر

1403


اجتماعی

09 مهر 1398 11:50 0 کامنت

مسوولان دانشگاهی با همدلی و همراهی خانواده‌ها اخلاق اسلامی و باورهای دینی را در بین جوانان تقویت کنند.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از ایرنا، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان روزسه شنبه در دیدار با رییس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: به‌کارگیری استادان انقلابی، مومن و متعهد در دانشگاه نقش بسیار سازنده‌ای در این مسیر دارد.

حجت الاسلام سید عباس تقوی افزود: این مدرسان و استادان با رویکرد و عملکرد انقلابی قادر به تربیت دانشجویان و جوانان انقلابی موفقی هستند و این نیروی جوان، اندیشمند و انقلابی تربیت یافته قادر به ایجاد تحول و دگرگونی‌های مثبت در جامعه است.

 

وی اضافه کرد: تربیت صحیح، حمایت و مشارکت دادن جوانان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تزریق نیروی انسانی توانمند با روحیه انقلابی در بطن جامعه از وظایف اصلی و مهم دانشگاه‌هاست.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم گفت: نهادینه کردن فرهنگ دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی در بین دانشجویان از برنامه‌های این دانشگاه است.

 

احسان کامرانی افزود: رعایت اخلاق اسلامی و فعالیت در چهارچوب سیاست‌های نظام و انقلاب از راهبردهای دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این دانشگاه با امکانات مناسب، زیر ساخت‌ها، تنوع رشته‌ها، هیئت علمی مجرب و کارمندان پر تلاش در توسعه هرمزگان نقش به‌سزایی ایفا کرده است.

دیدگاه ها (0)
img