به همت گروه کودک حکیم و به مناسبت روز بزرگداشت مولانا برگزارشد:

ملاقات با مولانا


نویسنده: شیوا شاکری

به گزارش صبح ساحل،به مناسبت روز بزرگداشت مولانا، در روز هشتم مهر ماه برنامه ای با محورهای مختلف فرهنگی با عنوان "ملاقات با مولانا" برگزار گردید.


این اجرای فرهنگی - هنری که با همکاری مشترک گروه کودک حکیم و مجموعه فرهنگی بوکتاب برگزار شد با هدف شناخت بیشتر آحاد جامعه با مقام و منزلت این شاعر بزرگ ایرانی تنظیم شده بود.


در این برنامه کودکان و نوجوان در بخش های مختلفی از جمله نمایش(دیدار عطار نیشابوری با مولانا و دیدار شمس و مولانا)، غزل خوانی از دیوان شمس، خوانش حکایت های مثنوی، قرائت زندگینامه موسیقی و خوانش ابیات آغازین مثنوی معنوی ابعادی از شخصیت عظیم مولانا را برای حاضرین آشکار ساختند.


در بخش پایانی و ویژه این اجرای چندرسانه ای نیز دکتر اسدالله نوروزی، استاد برجسته رشته ادبیات دانشگاه، در فرازهایی سخنان را در مورد مولانا و آثار ایشان بیان داشتند.


قابل ذکر است اجرای تمامی بخش های این برنامه توسط کودکان و نوجوانانی برگزار گردید که در دوره های کودک حکیم، دوره های داستان نویسی و فعالیت های هنری دیگر شرکت داشتند که میتوان به نام هایی چون سميه سيدي، مهدين کرمی، مهديا كرمي، اميرحسين خشاني، وترا اميرتوسلي، سهند سعادتی، شيوا حاجياني، پارميس پردل نامدار، آرينا حميدزاده، عسل موحد، ترانه شجاعي، نيلا مدركيان، تينا اژدركش، هانا رضايي، مانلي پناهي، دينا سلامي، ستايش غلامی، ماهور العبار و حدثه طاهری اشاره کرد.

منتشر شده: 2
سمیه سیدی
۱۲ مهر ۱۳۹۸
ممنون نظر لطفتونه
امیر
۹ مهر ۱۳۹۸
برنامه خیلی خوبی بود.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها