12

مهر

1403


اجتماعی

10 مهر 1398 13:34 0 کامنت

دو هزار و 92 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عیسی زارعی، معاون فرهنگی کمیته امداد هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: اردوهای زیارتی و آموزشی باهدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای مددجویان برگزار می‌شود.

زارعی گفت: طی شش‌ماهه نخست امسال دو هزار و 92 نفر از مددجویان تحت حمایت در این استان به اردوهای زیارتی و آموزشی اعزام شدند.که از این تعداد ، یک هزار و 803 نفر به مشهد مقدس و قم ، تعداد286 نفر نیز به اردوهای آموزشی درون استانی و تعداد سه نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد به تأثیرگذاری برنامه‌های فرهنگی بر سبک زندگی و توانمندسازی اشاره کرد و افزود: اردوهای زیارتی یک الگوسازی مناسب در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی است،  با توجه به لزوم اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب ، برگزاری این اردو ها می تواند یکی از راه‌های اصلی آشنایی جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران از طریق تبیین وتشریح بیانیه گام دوم باشد .

زارعی گفت: اردوهای زیارتی و آموزشی باهدف ایجاد فضای آموزشی و تربیتی برای زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، دانشجویان، نوعروسان، سالمندان و دختران در آستانه ازدواج برگزار می شود.

معاون فرهنگی کمیته امداداستان هرمزگان به نقش موثر مشارکت خیران در اعزام مددجویانی که تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشده‌اند اشاره و گفت: نیکوکاران، اشخاص حقوقی و حقیقی می‌توانند از طریق شماره گیری کد #۰7۶۸۸۷۷ در اقصی نقاط کشور با انتخاب گزینه شوق زیارت در این برنامه معنوی به میزان دلخواه مشارکت نمایند

دیدگاه ها (0)
img