دو هزار میلیارد تومان بودجه سالانه جهت مرتفع شدن مشکلات مددجویان



مدیرکل کمیته امدادهرمزگان گفت: دوهزارمیلیارد تومان بودجه سالانه جهت مرتفع شدن مشکلات مددجویان لازم است.

 

به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرنگار مهر، علی الهیاری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بودجه کمیته امداد استان در طول یک سال بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان است است که قریب به ۷۰ میلیارد تومان آن از محل کمک های مردمی و مابقی از محل منابع دولتی است.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) برای برطرف کردن مشکلات مختلف مددجویان وافراد نیازمند استان هرمزگان از جمله درمان، تحصیل، معیشت، جهیزیه، اشتغال و غیره نیازمند دوهزارمیلیارد تومان به صورت سالانه است که تقریبا یک چهارم بودجه لازم از منابع مردمی و دولتی بدست ما می رسد.

 

الهیاری ادامه داد: ما در استان بیش از ۲۱ هزار و ۷۰۰مددجوی تحت پوشش داریم که با مساعدت دولت وهمراهی مردم می توان مشکلات این عزیزان را کاهش یا برطرف کرد.

این مسئول اضافه کرد:در آمار های اولیه اعلام شده که حدود ۱۵ درصد ترک تحصیل دانش اموزان به خاطر نداشتن نوشت افزار و پوشاک است. ما باید تلاش کنیم که هیچ دانش آموزی به خاطر نداشتن البسه، کتاب و لوازم التحریرازمدرسه رفتن محروم شود.

 

الهیاری با اشاره به همکاری سه دستگاه آموزش و پرورش،کمیته امداد و صدا و سیما در برگزاری جشن عاطفه ها، گفت: برای گسترش فرهنگ انفاق، توسعه مشارکت ونهادینه شدن نوع دوستی و کمک به دیگران،نیازمند فعالیت هدفمند، برنامه ریزی شده بیشماری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها