13

مهر

1403


ورزشی

14 اسفند 1391 09:18 0 کامنت

 صبح ساحل، ورزشی _ هفته بیست‌ویکم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور با یک تساوی یک‌ شکست برای نمایندگان هرمزگان به پایان رسید. 

تیم البدربندرکنگ دراین هفته درخانه میزبان سیاه‌جامگان مشهد بود.شاگردان محمدربیعی که به دنبال جبران شکست دوررفت بودند درپایان نوددقیقه تنها یک امتیاز از این مسابقه گرفتند. محمدربیعی مربی که از نیم‌فصل دوم هدایت البدربندرکنگ را به دست گرفته است برای به دست‌آوردن سه امتیاز کامل این مسابقه مهدی عسکری‌دوست، بهمن محمدی، محسن فتحی، رحمان اسفندیاری، مهدی ترکمان(4+90) محمدامین‌درویشی، جوادیادگاری(67)،‌علی اسکندریان، رحیم عبادزاده، علی حسینی(77)، داریوش سعادتی، سیدحسن‌جعفری، ناصرارضی وولیدنوری را روانه میدان کرد. البدر ازهمان آغاز بازی حملات خود را به روی دروازه تیم سیاه‌جامگان شروع کرد ودر دقیقه 15 می‌توانست به اولین گل خوددست پیداکند اما این اتفاق نیفتاد.

در دقیقه 24 بازی مهدی ترکمان می‌توانست دروازه سفیدپوشان مشهدی را بازکند اما با بدشانسی توپ به تیر دروازه خورد تا این بخت گلزنی هم از دست برود. در وقت‌های تلف‌شده نیمه‌اول بود که رحیم عبادزاده سومین موقیت گلزنی را برای البدر از دست داد تا این بازی درنیمه اول بدون گل به پایان برسد. درنیمه دوم شاگردان ربیعی با حمایت هواداران به حملات خود روی دروازه سیاه‌جامگان ادامه دادنداما شانس دراین بازی یار تیم مشهدی بود زیرا در دقیقه 64 مهدی ترکمان موقیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان را برای البدر از دست داد. در دقیقه 80 ولیدنوری موفقیت گلزنی داشت که این توپ هم گل نشد تا عدالت فوتبال دراین بازی برای البدر رعایت نشود. اوج بدشانسی قرمزپوشان البدر در دقیقه 3+90 بود ومهدی ترکمان باردیگر توپ را به تیردروازه سیاه‌جامگان کوبید تا بازی در پایان با حساب صفربرصفر مساوی به پایان برسد. البدربندرکنگ با این یک امتیاز با 39 امتیاز در مکان چهارم ایستاد وسیاه‌جامگان مشهد هم با 46 امتیاز درمکان دوم قرار گرفت.

درپایان این مسابقه محمدربیعی سرمربی تیم البدربندرکنگ از نتیجه به دست‌آمده راضی نبود وبه صبح‌ساحل گفت: تلاش زیادی انجام دادیم اما بدشانسی یقه تیم البدر را گرفت تا تنها به یک امتیاز برسیم. وی گفت: با تمام احترامی که به تیم سیاه‌جامگان وجایگاه آن در جدول رده‌ بندی قائل‌هستم باید بگویم دراین بازی سیاه‌جامگان حرفی برای گفتن نداشت وتنها بخت یارآن‌ها بود که حداقل 5 گل‌نخوردند. وی گفت: تمام سعی‌وتلاش من ودیگر اعضاء کادرفنی این است که بتوانیم البدر را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم اما باید بگویم که کارسختی را پیش‌ رو داریم.

رضا مهاجری سرمربی تیم سیاه‌جامگان مشهد پس از پایان بازی وکسب یک امتیاز به خبرنگارصبح‌ساحل گفت: البدربندرکنگ به مراتب از ما بهتر بازی کرد واین البدر با البدر دور رفت تفاوت زیادی داشت.

مهاجری اظهارداشت:باتوجه به این که نتوانستیم به صورت مستقیم از مشهد به بندرلنگه بیایم مجبور شدیم از مشهد به کیش و از کیش با کشتی به بندرلنگه بیایم که این موضوع باعث شده بود تا بچه‌ها کمی از نظربدنی مشکل پیدا کنند.

وی گفت: صعود ما به دور بعدی مسابقات حتمی است اما باید بگویم عدالت در فوتبال ولیگ دو رعایت نمی‌شود . چگونه است  تیمی که جلو البدر در کازرون تلاش می‌کند تا البدر را شکست دهد مقابل حریف تبریزی خودش مس سونگون حاضر نمی‌شود وسه امتیاز راحت به این تیم می‌رسد.فدراسیون فوتبال وکمیته مسابقات باید پیگیر این موضوع باشد تا شائبه‌ای پیش نیاید.

مهاجری در پایان گفت: البدربندرکنگ امکانات بسیارخوبی دارد و کمتر تیم لیگ برتری درایران این امکانات را دراختیار دارد باید مسوولان استان هرمزگان از مجموعه البدر و به خصوص بدردریابان موسس و رئیس هیات مدیره این باشگاه حمایت لازم را داشته باشند.

 تیم میناب طیور دیگر نماینده هرمزگان درمسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور درهفته بیست‌ویکم  با نتیجه یک برصفر مغلوب چوکاتالش شد. میناب‌ طیور که چند هفته‌ای بود خوب نتیجه می‌گرفت دربازی مقابل چوکاتالش با یک گل مغلوب شد تا نتواند صدر جدول را به دست بیاورد.

نماینده هرمزگان اگر دراین مسابقه موفق می‌شود تیم رده دوازدهمی جدول چوکاتالش را با شکست بدرقه می‌کرد با 38 امتیاز صدرنشین گروه می‌شود اما با باخت برابر این تیم با 35 امتیاز درمکان پنجم ایستاد.

دیدگاه ها (0)
img