12

مهر

1403


ورزشی

21 مهر 1398 08:59 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل ، به نقل از فارس ، اولین دوره مسابقات کبدی قهرمانی کارگران کشور با حضور ۷ تیم در زمین ساحلی پارک غدیر بندرعباس و به مدت دو روز برگزار خواهد شد.

این مسابقات در دو گروه برگزار که در گروه اول سه تیم فولاد هرمزگان ب، ستارگان فارس و پودینه طبس خراسان جنوبی به رقابت خواهند پرداخت.

در گروه دوم نیز ۴ تیم فولاد هرمزگان الف، لوله سازی اهواز، فولاد آلیاژی یزد و گلستان برای صعود به مرحله دوم به مصاف هم خواهند رفت.

در دور اول این رقابت ها و از ساعت ۹ صبح امروز به طور همزمان دو دیار برگزار خواهد شد که فولاد هرمزگان الف و گلستان رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و ستارگان فارس و پودینه طبس نیز به مصاف هم خواهند رفت و سومین بازی نیز از ساعت ۹:۴۵ آغاز که لوله سازی اهواز و فولاد یزد با هم رقابت خواهند کرد.

دور دوم از ساعت ۱۶ و با دیدار دو تیم فولاد هرمزگان «ب» و پودینه طبس آغاز و فولاد هرمزگان الف نیز به مصاف فولاد یزد خواهد رفت و از ساعت ۱۶:۴۵ لوله سازی اهواز و گلستان با هم جدال خواهند کرد.

دور سوم نیز ساعت ۱۹ و با دو دیدار فولاد هرمزگان ب و ستارگان فارس و فولاد هرمزگان الف و لوله سازی اهواز آغاز خواهد شد و ۱۹:۴۵ دقیقه نیز آخرین دیدار این مرحله با مصاف فولاد یزد و گلستان به پایان خواهد رسید.

این مسابقات دوشنبه ۲۲ مهرماه با برگزاری مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی و در نهایت مراسم اختتامیه به پایان خواهد رسید.

دیدگاه ها (0)
img