شهرداری بندرعباس مجوز حفاری فیبرنوری در شهرک نور را صادر نمی کند



به گزارش صبح ساحل ، علی صابری در گفت وگو با فارس در بندرعباس با اشاره به ناهماهنگی پیش آمده در انجام خدمات ارتباطی‌ و سرویس دهی مخابراتی به ساکنان شهرک نور جنوبی بندرعباس، اظهار داشت: مراحل برنامه ریزی و برقرار شدن شبکه فیبر نوری برای استفاده و بهره منده شدن ساکنان این شهرک از خدمات ارتباطی نظیر تلفن ثابت، اینترنت و ... در دست اقدام است.
مشکل اساسی صدور مجوز حفاری است
وی در ادامه با بیان اینکه پیمانکار اجرای طرح شبکه فیبر نوری این شهرک مشخص شده است، افزود: مشکلی اساسی که در اجرای این طرح وجود دارد تا ساکنین از خدمات مخابراتی استفاده کنند، موضوع صدور مجوز از سوی شهرداری بندرعباس برای حفاری فیبرنوری است.
معاون شبکه شرکت مخابرات استان هرمزگان با تاکید بر اینکه اگر از سوی شهرداری بندرعباس مجوز حفاری این طرح صادر شود، بیان داشت: به سرعت و ظرف ۱۰ روز عملیات اجرای این طرح را آغاز و حداکثر تا یکماه به اتمام می رسانیم تا ساکنین این شهرک هر چه سریع‌تر  مشکل شان در این زمینه برطرف شود.
 آخرین مکاتبه با شهرداری
صابری در بخش دیگری از سخنان خود به آخرین مکاتبه انجام شده برای صدور مجوز حفاری فیبر نوری با شهرداری اشاره کرد و خاطر نشان کرد: آخرین مکاتبه در این باره حدود سه هفته پیش است که متأسفانه هنوز پاسخی از سوی شهرداری به این شرکت داده نشده است.وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی
 بر اینکه چرا شهرداری مجوز حفاری برای اجرای این طرح را صادر نمی کند اظهار
بی اطلاعی کرد و عنوان داشت : ما در این مورد اطلاعی نداریم، چون شهرداری علی رغم مکاتبه شرکت مخابرات هنوز پاسخی در این زمینه دلیل عدم صدور مجوز به ما نداده است.
در پایان، معاون شبکه شرکت مخابرات استان هرمزگان اظهار امیدواری کرد: باهمکاری و صدور مجوز حفاری از سوی شهرداری بندرعباس به این شرکت عملیات اجرای این طرح به سرعت آغاز و  اتمام می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها