13

مهر

1403


ورزشی

21 اسفند 1391 08:45 0 کامنت

صبح ساحل، ورزشی _ در هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود. طوفان زرد هرمزگان و تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که هر دو به طور جدی خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می کردند برای کسب 3 امتیاز پا به میدان گذاشتند تا با 3 امتیاز این دیدار، حاشیه امنی برای خود پیدا کنند. با آغاز نیمه اول به جز 2 موقعیتی که ذوب آهن در دقایق 30 و 32 به روی دروازه آلومینیوم داشت و مجتبی روشنگر ناجی دروازه نماینده هرمزگان شد. بازی سرد وکسل کننده ای از سوی هر دوتیم به خصوص ‌آلومینیوم شاهد بودیم. دراین تیم بازیکنان آلومینیوم به شدت با ترس فراوان به توپ ضربه می زدند و حتی یک کار تاکتیکی درست انجام ندادند وتنها دلخوشی ‌آنها به دام انداختن بازیکنان ذوب آهن در تله آفساید بود.این نیمه با تمام فراز ونشیب هایی که داشت بدون گل به پایان رسید. با آغاز نیمه دوم شرایط دوتیم تغییری نکرد. نداشتن برنامه از سوی شاگردان مظلومی باعث شد تا زودتر این تیم به شاگردان فرهاد کاظمی درتیم ذوب آهن نرسید و این دیدار در پایان 90 دقیقه بدون گل به پایان رسید.

 کارمان برای ماندن در لیگ سخت شده است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت، به هیچ وجه از بازی بازیکنانش راضی نیست زیرا آنها دستورات فنی‌ او را در زمین اجرا نکردند. پرویز مظلومی در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اصفهان که با تساوی بدون گل پایان یافت، گفت: بازیکنان در نیمه نخست از استرس فراوانی برخوردار بودند که این موضوع بر عملکردشان تاثیرگذار بود و نگذاشت شاهد بازی همیشگی آلومینیوم باشیم. در نیمه دوم صحبت‌هایمان باعث شد کمی بازیکنان به خود بیایند و بازی خود را به خوبی به نمایش بگذارند اما در خلق موقعیت گلزنی با مشکل روبه‌رو بودیم. وی اضافه کرد: ما روی گلزنی‌های ایمون زاید حساب ویژه باز کرده بودیم که متاسفانه مصدومیت این بازیکن مانع از دستیابی به اهداف باشگاه شده و همین موضوع روی گلزنی مهاجمان تاثیر گذاشته است. سرمربی تیم آلومینیوم با اشاره به اینکه 5 دیدار باقی‌مانده آلومینیوم بسیار سخت و نفس‌گیر بوده است، تصریح کرد: کمی کارمان برای ماندن در لیگ سخت شده است اما با شناختی که از بازیکنان تیم آلومینیوم دارم، تمامی تلاش خود را برای شاد کردن دل هواداران به کار خواهیم بست و آلومینیوم در لیگ ماندنی خواهد شد.

 کاظمی: ذوب آهن به طور حتم در لیگ برتر میماند

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت، تیمش به طور حتم در لیگ برتر ماندنی است و تا سه هفته دیگر جایگاه داماش گیلان را در جدول می‌گیرد. فرهاد کاظمی پس از دیدار بدون گل آلومینیوم هرمزگان و ذوب‌آهن اصفهان عنوان کرد: به هیچ وجه از بازی شاگردانم راضی نیستم زیرا برنامه‌ریزی ما برای کسب سه امتیاز بود که متاسفانه این امر محقق نشد. اجازه خلق هیچ‌ موقعیتی را به میزبان ندادیم. آلومینیوم در خانه خود هیچ حرکت مثبتی از خود بروز نداد و بازی کاملا پایاپایی را شاهد بودیم.

 در حاشیه: از نکات قابل توجه بازی تشویق میثاقیان سرمربی سابق تیم آلومینیوم توسط تماشگران و اعتراض به نحوه بازی تیم بود.

دیدگاه ها (0)
img