افزایش گرایش جوانان و نوجوانان به درمان های زیبایی



به گزارش صبح ساحل،به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، دکتر حاجی ها با بیان اینکه درصد گرایش افراد به ویژه جوانها به تغییر در ظاهر خود به وسیله عملهای زیبایی در کشور افزایش داشته است،گفت: درمان با لیزر، جوانسازی پوست و تزریق بوتاکس از جمله درمان های پرطرفدار در جزیره کیش محسوب مي شوند.
وی با بیان اینکه درمانهای زیبایی به دو روش تهاجمی و غیر تهاجمی انجام می شود، افزود: تزریق فیلر ، بوتاکس و برخی لیزرها ، درمانهای تهاجمی هستند و باید زیر نظر پزشک انجام شوند.
دکتر حاجی ها همچنین با اشاره به کاربردهای متنوع لیزر در درمانهای پوستی، رفع چین و چروک، جوانسازی، لایه برداری، رفع جای آکنه، جای زخم و در نهایت رفع موهای زائد را از جمله کاربردهای لیزر نام برد و افزود: متاسفانه برخی افراد سود جو بدون هیچکونه تخصص و آگاهی اقدام به لیزر درمانی در مراکز غیر مجاز می کنند و این موضوع می تواند صدمه جبران ناپذیری به افراد وارد کند.
وی هچنین با اشاره به گسترش روز افزون تبلیغات رسانه ای در حوزه درمانهای زیبایی گفت: خانواده ها می توانند با فراگیری دانش و مهارت های لازم نقش تاثیر گذاری در آگاهی بخشی به فرزندان و در نهایت کاهش مراجعه غیر ضرور افراد به مراکز زیبایی داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها