بیش از هفت تن مواد غذایی فاسد در بندرعباس معدوم شد



به گزارش صبح ساحل،به نقل از  ایرنا،رییس مرکز بهداشت بندرعباس گفت: این میزان مواد غذایی در بازدید کارشناسان مرکز بهداشت از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی و بین راهی کشف و معدوم شده است.

دکتر یحیی میرزاده بیان داشت: طی مدت مذکور 25 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و رستوران‌های بندرعباس انجام و سه هزار مورد تخلف ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: در نتیجه این بازدیدها ، 95 واحد صنفی متخلف تولید و عرضه مواد غذایی فاسد نیز شناسایی و با دستور مقام قضایی پلمپ شده است.

میرزاده حفظ سلامت مردم را مهمترین اولویت‌ دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان عنوان کرد و افزود: در همین راستا نیز با کسانی که با تولید مواد غذایی فاسد، سلامت مردم را به خطر می اندازند، به صورت قاطعانه برخورد می‌کنیم.

رییس مرکز بهداشت بندرعباس تصریح کرد: مردم باید در خرید اقلام غذایی به مواردی همچون پروانه بهداشتی و ساخت، تاریخ تولید و انقضاء محصول و نیز در صورت وارداتی بودن کالا به برچسب اصالت و سلامت درج شده بر روی آن دقت کنند.

میرزاده تاکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی می‌توانند شکایات خود را به سامانه فوریت‌های سلامت محیط و کار از طریق تلفن ۱۹۰ اعلام نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها