مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان

از جمله برنامه های شاخص فرهنگی برپایی یادواره شهدای ورزشکار است


نویسنده: بتول جهانگیری

نخستین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان برگزار شد.
  
  
 به گزارش صبح ساحل، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی نهمین یادواره شهدای ورزشکاراستان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت. مظفر مهری خادمی نسب گفت : قهرمانان و پهلوانان اصلی شهدا هستند که به معنی واقعی هم در این دنیا مدال قهرمانی و ورزشی کسب کردند و هم در آخرت مدال افتخار و ایثار گرفتند و امروز به‌ عنوان قهرمانان و انسان‌های تاثیرگذار جامعه قلمداد شوند. 
متولی ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت: از جمله برنامه های شاخص فرهنگی در حوزه ورزش برپایی یادواره شهدای ورزشکار استان است که می بایست با همکاری بسیج ورزشکاران با محتوایی اثر گذار ، جذاب‌ و برنامه ای درخور شان شهدای گرانقدر برای مخاطبین تدوین نمائیم.
وی در ادامه بر تشکیل منظم کمیته های ذیل شورای فرهنگی جهت تدوین طرح‌های فرهنگی مناسب جامعه ورزش تاکید کرد و بیان کرد:‌ برگزاری یادوراه شهدای ورزشکار و تدوین خاطرات و مستندات و وصیت نامه های این عزیزان کار ماندگاری و الگو سازی برای جوانان است.
شبتاری معاون بسیج ورزشکاران استان هرمزگان در این جلسه گفت: مقدمات برگزاری نهمین  یادواره شهدا استان با برنامه ریزی لازم آماده می شود که با تصویب در این شورا و تشکیل کمیته اجرایی یادواره، برنامه ریزی جهت برگزاری یادواره در اردیبهشت ماه جاری  انجام خواهد شد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها