حذف پول نقد از چرخه کرایه تاکسی/ رانندگان تاکسی از تاکسیمتر استقبال نکردند



به گزارش صبح ساحل به نقل از خبرگزاری فارس، سعید حسینی‌پور ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به اینکه در بسیاری از کلانشهرها پرداخت کرایه تاکسی از طریق دستگاه کارتخوان و یا تاکسیمتر نصب شده در تاکسی‌ها میسر می‌شود، اظهار داشت: نصب و راه اندازی دستگاه پوز و تاکسیمتر در تاکسی برای رانندگان هزینه ی مازادی بشمار می رود و این امر موجب شده تا رانندگان دریافت پول نقد از مسافران را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: از طرفی تاکسی‌متر باید برای مسیرهای ویژه از جمله فرودگاه تعبیه شود تا مقصد انتخابی و مسافت طی شده در آن برای هر مسافر متفاوت است و بر حسب مسافت محاسبه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس بیان کرد: در راستای حذف پول نقد از چرخه کرایه تاکسی، برنامه اولویت‌دار این سازمان استفاده و راه‌اندازی نرم‌افزار QR مربوط به تاکسی‌ها است که مسافرها با نصب اپلیکیشن QRکد خوان بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود و ایجاد یک کیف پول الکترونیکی می توانند با بارکد تاکسی هزینه جابجایی خود را به صورت الکترونیک و بدون دخالت پول نقد پرداخت کنند.

حسینی‌پور در پایان یادآور شد: در حال حاضر ۱۸۰۰ دستگاه تاکسی در ۱۵ خط سطح شهر کار جابجایی و خدمات دهی به مسافران درون شهری بندرعباس را انجام می دهند.

غیرقابل انتشار: 7
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها