13

مهر

1403


اجتماعی

09 آبان 1398 09:56 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل ، عزیزاله کناری   فرماندار بندرعباس در جلسه شورای پدافند غیرعامل ، ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیر عامل نوعی دفاع بدون سلاح است که بکارگیری جنگ افزار در آن وجود ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی، تجهیزاتی و تلفات انسانی جلوگیری نمود و یا میزان خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی در ادامه افزود: اگر در امر پدافند غیر عامل غفلت کنیم ضربات و خسارات جبران ناپذیری بر ما وارد خواهد شد به همین منظور ادارات و سازما ن ها باید به این موضوع اهمیت بیشتری دهند و خود را برای هر گونه تهدیدی از سوی دشمن آماده سازند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: پدافند غیر عامل به معنای مجموعه اقدامات غیر مسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن می شود که لازم است کلیه ادارات، سازمان ها، نهادها و شرکت های دولتی با جدیدت بحث پدافند غیرعامل را دنبال کنند.

شایان ذکر است؛ جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان با حضور مهندس قمی رئیس حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیر عامل کشور، عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس و محسن زینلی تختی مدیرکل پدافند غیر عامل استان در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل شد.

دیدگاه ها (0)
img