13

مهر

1403


ورزشی

11 آبان 1398 09:15 0 کامنت

اولین سمینار تخصصی کراس فیت هرمزگان با حضور مدرس بین المللی کشور و با هماهنگی های رئیس کمیته کراس فیت مصطفی صاریخانی و نائب رئیس کمیته ندا کیانی در خانه کیفیت ایرانیان با حضور بیش از 80 نفر از مربیان و علاقمندان این رشته برگزار شد.

 در این سمینار مربی و ترینر رسمی کراس فیت کشور کاوه مددی مدرس و عضو کمیته آموزش و پژوهش کمیته کراس فیت کشور و کارشناس فیزیولوژی ورزشی، اصول اولیه کراس فیت تدریس شد.

به گزارش صبح ساحل ، به نقل از برنا کاوه مددی در مصاحبه با خبرنگار این خبرگزاری  با اشاره به اینکه حضور تعداد بالای ورزشکاران و مربیان بسیار عالی بود ، گفت : این سمینار نسبت به دیگر استان های کشور از سطح کیفیت بالا و خوبی داشت که این نشان از علاقه زیاد به این رشته در استان دارد.

وی در ادامه بیان کرد: هر چند که از ورزشکاران استان شناختی نداشته ولی طبق آمار تعداد زیادی از باشگاه ها در زمینه کراس فیت با تعداد عضو بالایی در حال فعالیت هستند که این بسیار جای خوشحالی دارد.

مدرس سمینار افزود :  اشتیاق  زیاد این رشته مسئولین را هشیار می‌کند که با قرار دادن سمینارها، کارگاه ها و دوره های زیر نظر کمیته کراس فیت از سو استفاده های احتمالی و مطالب غلط که امروزه نیز بسیار رونق پیدا کرده است جلوگیری کنند و کمک کنند تا این رشته به عمومی تر شدن پیش رود و افراد عادی علاقمند دچار اشتباه نشوند.

دیدگاه ها (0)
img