پنج کیلومتری سیریک تا میشی دو بانده می‌شود



فرماندار شهرستان سیریک گفت: عملیات اجرای ساماندهی مسیر شهر بندر سیریک تا بازارچه بزرگ ملوانی میشی با هدف دو باند شدن مسیر رفت و برگشت آغاز شد.

به گزارش صبح ساحل، احمد جمالدینی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از آغاز عملیات اجرای ساماندهی مسیر شهر بندر سیریک تا بازارچه بزرگ ملوانی میشی اظهار داشت: عملیات بازگشایی معابر و زیرسازی این جاده در حال انجام است و این پروژه به طول ۵ کیلومتر و با عرض ۱۲ متر با اعتبار بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در مدت ۱۸ ماه احداث می‌شود.

وی افزود: برای اجرای این پروژه بیش از ۱۲۰ هزار متر مکعب مخروط ریزی ، ۳۲ دهانه پل و سه رمپ ورودی و خروجی سه روستای میشی، شمع جو و سیریک قدیم در طول محور اجرا خواهد شد.

فرماندار سیریک گفت: اجرای این پروژه در مسیر شهر بندر سیریک تا بازارچه ملوانی میشی نقش مهمی در افزایش سرعت عبور و مرور، کاهش بار ترافیکی و روان سازی جریان تردد و کاهش تصادفات جاده ای و برخورد وسایل نقلیه با احشام به ویژه شتر خواهد شد.

جمالدینی بیان داشت: این پروژه از طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیر ساخت‌های کشور است که به وسیله شرکت سر ریگ بندر احداث می‌شود.

وی بیان کرد: امروزه ساخت، احداث، نگهداری و حراست راه‌ها به عنوان یکی از تکالیف‌های دولتی و مطالبات مردم تلقی می‌شود که از منظرهای اقتصادی، سیاسی، اجتماعی دارای اهمیت ویژه‌ای است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها