12

مهر

1403


ورزشی

03 آذر 1398 09:31 0 کامنت

به گزارش صبح ساحل،تیم های آوای حدید میناب و شاهین مهر رودان با برتری مقابل تیم های پاس بندرلنگه و بندرکلاهی بازی فینال لیگ برتر فوتبال جوانان هرمزگان را برگزار کردند.در دو بازی مرحله نیمه نهایی این پیکارها، تیم های شاهین مهر رودان و آوای حدید میناب مقابل تیم های ستارگان بندر کلاهی و پاس بندرلنگه به پیروزی دست یافتند تا فینال این رقابت ها را در ورزشگاه خلیج فارس میناب برگزار نمایند.


در بازی فینال این مسابقات که با قضاوت عمران سرودی، هارون چوپان زاده، عبدالله ابراهیمی و محمد جواد رئیسی برگزار شد تیم آوای حدید میناب به مقام قهرمانی دست یافت. در نیمه نخست این بازی هوادران دو تیم شاهد دو گل بودند. هنوز چند ثانیه از بازی نگذشته بود که تیم قرمزپوش مینابی به گل نخست دست یافت و جبار ذاکری گل اول را برای آوای حدید به ثمر رساند.


آوای حدید که عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده بود در دقیقه ۳۲ به گل دوم رسید و این بار سعید پیاپی برای این تیم گلزنی کرد تا تیمش نیمه نخست با برتری دو بر صفر به رختکن بروند.در نیمه دوم تیم شاهین مهر رودان برای جبران گل های خورده بازی بهتری به نمایش گذاشت اما هرچه زد به در بسته خورد تا تیم آوای حدید میناب با همان دوگل نیمه نخست جشن قهرمانی را در ورزشگاه خلیج فارس بر پا کند.

برای آوای حدید در این بازی محمد امین ناصری، نیما عادل زاده، (۶۷ سلیمان جهانگیری ) فرزاد تیما، (۳۵ پدرام گرجی ) سعید پیاپی، محمد رسول پیاپی، عرفان باصری، (۹۰ امین اله خرمی ) علیرضا کریمی، محمد حسین دل زنده، محمد ذاکری، جبار ذاکری و محمدمهدی گماشته ، (۸۰ عابدین گل محمدی) بازی کردند.‌ هدایت تیم آوای حدید میناب برعهده سعید رحمدل و سرپرستی ایوب معلمی بود. برای تیم شاهین مهر رودان هم دانیال نیک طبح، حمید رضا فلاحت، حمید سهرابی، جواد کمالی، سجاد حاجبی، (۸۲ علیرضا میر شکاری ) شایان داوری،(۶۱ علی زمانی) امیرحسین برزوی، محمد رضا احمدی پور، فواد گرجی،(۸۲ مصطفی جعفر پور ) امیرزارعی و علیرضا داوری (۶۵ کیان جعفری) با سرمربیگری محمد کریمی و
سرپرستی ابراهیم زارعی بازی کردند. مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان استان با حضور ۱۰ تیم در دو گروه ۵ تیمی برگزار شد.

دیدگاه ها (0)
img