12

مهر

1403


ورزشی

07 آذر 1398 19:31 0 کامنت

مراسم اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قایقرانی قایقران کشوری و نیروهای مسلح در باشگاه چمران منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

فرمانده منطقه یکم امامت نداجا در مراسم  اختتامیه قایقرانی ماراتن بندرعباس تا قشم که به مسافت ۲۵ کیلومتر به مناسبت ۷ آذر در منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد گفت: برگزاری مسابقات کشوری به میزبانی منطقه یکم امامت نداجا گام بلندی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی است که این امر نیازمند توجه بیشتر به امر ورزش و پیش‌بینی و آماده‌سازی زیرساخت‌ها به‌منظور میزبانی مسابقات بین‌المللی است.

دریادار دوم مجتبی محمدی افزود: نیروی دریایی ارتش در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر میزبان مسابقات غواصی ارتش‌های جهان بود که این اتفاق نشانه دهنده توجه جدی به امر ورزش و میزبانی مسابقات مختلف است.

گفتنی است این مسابقات با حضور ۱۴ تیم متشکل از ۵ تیم از هیئت‌های قایقرانی استان‌های جنوبی هم‌جوار استان هرمزگان، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مناطق، پایگاه‌ها و مراکز آموزشی نداجا با حضور ۳۸ قایقران و ۷ داور به میزبانی منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد که در پایان در بخش انفرادی محمدرضا صیاد مؤمن از منطقه چهارم دریایی امام رضا (انزلی) مقام اول، محمد قهرمانی از تیم ملوان (الف) بندرعباس مقام دوم و ابراهیم قانونی از تیم ملوان (الف) بندرعباس  مقام سوم را کسب کردند.

همچنین در رده‌بندی تیمی منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) انزلی مقام با کسب ۱۱۰‪  امتیاز مقام اول، ملوان الف منطقه یکم دریایی امامت با کسب ۱۱۰‪ امتیاز و زمان بیشتر مقام دوم و ملوان (ب) منطقه یکم دریایی با کسب ۸۶ امتیاز مقام سوم را کسب کردند

دیدگاه ها (0)
img