تیم های مرحله نهایی فوتسال جوانان مشخص شدند



به گزارش صبح ساحل ، مهدی ربیع پور مسوول مسابقات کمیته فوتسال هرمزگان گفت:مسابقات قهرمانی فوتسال جوانان هرمزگان در دو گروه برگزار شد که در گروه اول که به میزبانی جزیزه هرمز انجام شد تیم های یاد آور غدیر، دریادلان بندرعباس ، نریمان بندرعباس، سلمان جنوب،فانوس هرمز و آریا بندرعباس حضور داشتند که در پایان چهار تیم نریمان بندرعباس با ۱۲ امتیاز ، فانوس هرمز با ۹ امتیاز، یادآور غدیر با ۸ امتیاز و دریادلان با ۷ امتیاز به دور بعدی راه یافتند.
وی بیان داشت : در بازی های گروه دوم که به میزبانی بنذرک میناب برگزار شد تیم های بیمارستان امام رضا (ع)، اتحاد بندرعباس ، صدف کوهستک سیریک، یاران شهسوار ، ابرار زیبا شهر بندرعباس و کوهستان بنذرک با هم به رقابت پرداختند.
ربیع پور مسوول کمیته مسابقات فوتسال هرمزگان گفت: در پایان مسابقات این گروه تیم های یاران شهسوار با ۱۲ امتیاز، بیمارستان امام رضا (ع) با ۹ امتیاز، ابرارزیباشهر با ۸ امتیاز و اتحاد بندرعباس با 8 امتیاز به دور بعدی راه یافتند. در پایان این مسابقات علی جوزری از تیم نریمان بندرعباس با ۸ گل زده آقای گل شد.
وی بیان داشت: در بازی های مرحله یک هشتم که به صورت حذفی برگزار خواهد شد روز دوشنبه یازدهم آذرماه در سالن کارگران بندرعباس فانوس هرمز با ابرار زیباشهر، بیمارستان امام رضا(ع) با یادآور غدیر، یاران شهسوار با دریا دلان و نریمان بندرعباس با اتحاد بندرعباس بازی خواهند کرد.
ربیع پور گفت: بازی های نیمه نهایی روز چهارشنبه سیزدهم آذرماه در سالن کارگران برگزار می شود تا تکلیف دو تیم فینالیست جوانان مشخص شوند.
مسوول کمیته مسابقات فوتسال هرمزگان اظهار داشت: بازی فینال این رقابت ها همزمان با بازی فینال امیدهای هرمزگان که هنوز زمان دقیق آن مشخص نشده است برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها