با حضور ۲۸ تیم برگزار می شود

لیگ فوتسال محلات در بندرعباس



مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال لیگ محلات بندرعباس یادواره ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان در زمین ورزشی سرخ آبی پوشان کوی ملت با حضور شهردار ، معاونین ، مدیران شهری و تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات   برگزار شد .

به گزارش صبح ساحل، در این مراسم پس از رژه تیم های شرکت کننده ، الیاس محسنی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت : یکی از برنامه های سازمان واگذاری فعالیت های ورزشی در محلات ، به خود شهروندان است که در لیگ محلات این فعالیت ها در سه منطقه شهری توسط علاقمندان به ورزش محلات اجراء می شود .  الیاس محسنی  بیان داشت : در این رقابت ها که در سه منطقه شهری در زمین های ورزشی شهید موسی زاده در منطقه یک ، زمین ورزشی آیندگان در منطقه دو و زمین ورزشی سرخ آبی پوشان در منطقه  سه   برگزار می شود  ۲۸ تیم ورزشی در قالب ۲۸۰ شرکت کننده در طول دو هفته به صورت گروهی با هم به رقابت می پردازند . وی بیان کرد : برگزاری مسابقات ورزشی در دل محلات برای جوانان این مزایا را دارد که آنان را به سوی فعالیت های اجتماعی فرهنگی سوق خواهد داد و از بین نیروهای مستعد محلات ، جذب تیم های پایه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شوند . در این مراسم تیم های شهید حسین اکبری زاده و شهید عبداللهی در رقابت افتتاحیه به میدان رفتند که در پایان تیم شهید اکبری زاده با نتیجه هفت بر صفر از سد تیم شهید عبداللهی گذشت .
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده های شهید احمد عبداللهی ، شهید علی بخش محمدی ، شهید حسن بیشدار ، شهید محمود نقیبی و شهید موسی کهوری تجلیل و قدردانی شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها