ادامه فعالیت موج بارشی



به گزارش صبح ساحل، مریم سی سی پور صبح امروز با اشاره به پیش‌بینی وضعیت جوی و دریایی هرمزگان امروز «دوشنبه» اظهار داشت: طی روز جاری شاهد تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در استان خواهیم بود.

وی افزود: در مناطق دریایی و غربی استان  و به تدریج در مناطق مرکزی و شرقی افزایش ابر، همراه با رگبار باران و رعد و برق و افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دریایی در مناطق دریایی احتمال افزایش لحظه‌ای سرعت باد خواهیم داشت که توصیه می‌شود شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر استان به ویژه بنادر غرب صورت گیرد.

سی سی پور بیان کرد: به طور متناوب تا شب در استان  شاهد تاثیر موج بارشی خواهیم بود.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه با نزدیکی موج بارشی جدید به جزایر خلیج  فارس شاهد ناپایداری جوی و دریایی در استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی هرمزگان ابراز داشت: شدت فعالیت این موج بارشی در مناطق دریایی استان خواهد بود که توصیه می‌شود طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه با توجه به فعالیت موج بارشی در مناطق دریایی استان تمهیدات لازم در خصوص ترددهای دریایی صورت گیرد .

سی سی پور در پایان افزود: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت و از پایان هفته کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها