درخشش دختر هرمزگانی در قایقرانی



دختر قایقران هرمزگانی توانست برای نخستین بار در تاریخ رشته کانو کانادایی قایقرانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب مدال شود. 
 
به گزارش صبح ساحل، ستایش شریفی پاروزن رشته کانو کانادایی در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان بهمراه تیم هرمزگان موفق به کسب ۲ مدال برنز در ماده های  کانو تک نفره ۲۰۰ متر و کانو دو نفره ۵۰۰ متر رده سنی زیر ۲۳ سال شود.

نایب رئیس هیات قایقرانی و سرمربی تیم بانوان هرمزگان گفت: در تاریخ قایقرانی استان در بخش بانوان تاکنون هیچ ورزشکاری موفق به کسب مقام در رشته کانو کانادایی تک نفره رقابتهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نشده بود که ستایش شریفی در این پیکارها توانست به عنوان نخستین بانوی قایقران هرمزگانی در رشته کانو کانادایی تک نفره به مقام دست یابد. 

آرزو پاسلار افزود: این موفقیت باعث شد تا هیات قایقرانی هرمزگان در بخش کانو کانادایی ظرفیت های این رشته را شناسایی و به ورزش کشور معرفی کند.
وی گفت: دختران هرمزگانی در قایقرانی استعداد های فراوانی دارند که خانواده ها می‌توانند با اعتماد به فرزندان خود قهرمانان فردای این استان و کشور باشند.

تیم دختران هرمزگان در مسابقات قایقرانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال به میزبانی بندرعباس صاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز تیمی شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها