رایزنی برای راه اندازی پرواز بندرعباس- مسقط



سرپرست فرودگاه‌های استان هرمزگان از رایزنی برای راه اندازی پروازهای مسقط و دوحه خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ابوذر ضیائی، سرپرست فرودگاه‌های استان هرمزگان از رایزنی برای افزایش پروازهای خارجی فرودگاه بندرعباس خبر داد و گفت: اکنون فقط یک پرواز خارجی به دوبی داریم و در تلاشیم تعداد پروازهای خارجی را افزایش دهیم. در این راستا برای پرواز به مسقط هماهنگی‌هایی با سازمان هواپیمایی کشوری و نیز شرکت‌های هواپیمایی انجام داده ایم، اما هنوز نهایی نشده است. برقرای پرواز به دوحه نیز در برنامه کاری ما قرار دارد.

ضیائی با اشاره به پروازهای داخلی گفت: بیشترین تعداد پروازهای داخلی فرودگاه بندرعباس به تهران است که در هفته به ۱۴۰ پرواز می رسد. در گذشته پرواز بامدادی به تهران نداشتیم اما در مذاکره با شرکت وارش موفق شدیم پروازهای بامدادی تهران را نیز راه اندازی کرده و از دو هفته پیش پرواز صبحگاهی شرکت هواپیمایی وارش از بندرعباس به تهران دایر شد. این پرواز ساعت ۶ صبح فرودگاه بندرعباس را به مقصد مهرآباد ترک می کند.

ابوذر ضیائی ادامه داد: با اضافه شدن شرکت های هواپیمایی وارش، ساها و تابان و افزایش تعداد پروازهای شرکت هواپیمایی سپهران برای اعزام و پذیرش مسافران در فرودگاه بندرعباس، در حال حاضر تعداد نشست و برخاست در این فرودگاه از شنبه تا جمعه افزایش یافته و حدودا ۲۵۰ پرواز در هفته انجام می‌شود.

او با اشاره به افزایش پروازهای فرودگاه بندرعباس در مسیرهای ساری و مشهد گفت: اخیرا تعداد پروازهای مسیر ساری- بندرعباس به ۴ و مشهد- بندرعباس نیز به ۹ سورتی افزایش یافته است.

به گفته ضیایی تحولات یک سال اخیر فرودگاه بندرعباس از جمله نصب رادارها و راه‌اندازی پل‌های تلسکوپی تاثیر بسیار مثبتی در ارایه خدمات فرودگاه بندرعباس داشته است. ضیائی در این باره توضیح داد: نصب دو دستگاه پل تلسکوپی باتوجه به شرایط آب و هوایی خاص بندرعباس تاثیر خوبی در جا‌به‌جایی مسافران دارد و توانسته‌ایم رضایت مسافران را جلب کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها