رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان:

دانشجویان باید در فضایی بدون دغدغه فعالیت کنند



رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: دانشجویان باید بتوانند در فضایی آرام و بدون دغدغه و با انگیزه بالا در راستای ارتقای علمی گام بردارند.

به گزارش صبح ساحل، دکتر حسین فرشیدی روز گذشته(هفتم دی ماه) در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان که در سالن فارابی مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس برگزار شد؛ گفت: دانشجویان به عنوان رکن اساسی دانشگاه هستند و هرگز در دانشگاه نادیده گرفته نمی شوند.

 فرشیدی که به همراه معاونین آموزشی، تحقیقات و دانشجویی و روسای دانشکده های بهداشت، پرستاری، مامایی و پیراپزشکی در این جمع دانشجویی حضور داشت، بیان کرد: برگزاری چنین جلساتی که مشکلات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، رفاهی دانشجویان مطرح می شود بسیار ضروری است، تا دانشجویان بتوانند در فضایی آرام و بدون دغدغه و با انگیزه بالا در راستای ارتقای علمی گام بردارند.

وی با اشاره به اهمیت تربیت نیروی انسانی متخصص در نظام سلامت اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در کنار بخش بهداشت و درمان که مسئولیت خطیر ارائه خدمات سلامت به مردم را بر عهده دارد، حوزه دانشجویی را بسیار مهم و تاثیرگذار می داند.

فرشیدی با بیان اینکه یکی از دغدغه مسئولین دانشگاه حل مسائل و مشکلات دانشجویان است، تصریح کرد: دانشجویان می توانند برای بیان مشکلات و دغدغه های خود از طریق معاونت های آموزشی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه و یا حوزه ریاست دانشگاه پیگیر درخواست ها و مطالبات خود باشند.

 معاونین دانشجویی، پژوهشی، آموزشی و روسای دانشکده ها نیز در این نشست به سوالات دانشجویان در حوزه مرتبط با خود پاسخ دادند و دانشجویان نیز در خصوص  مشکلات و چالش های پیش رو در زمینه های مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و رفاهی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها