از سوی هیئت تکواندو انجام شد

اهدا دومین تشک استاندارد به هیئت حاجی آباد



یک تخته تشک استاندارد بین المللی توسط هیئت تکواندو استان هرمزگان به شهرستان حاجی آباد اهدا شد.

      
به گزارش صبح ساحل، جعفر غلام زاده سرپرست امور دبیری هیئت تکواندو استان هرمزگان از اهدای یک تخته تشک استاندارد به مناسبت عید سعید قربان توسط ریاست هیئت استان به شهرستان حاجی آباد خبر داد.
وی اظهار داشت : با دستور  کیکاووس ندایی رئیس  هیئت تکواندو هرمزگان و در راستای حمایت از شهرستان ها، یک تخته تشک استاندارد بین المللی به شهرستان حاجی آباد اهدا شد.
غلام زاده گفت : همانطور که وعده دادیم، حمایت از رشته ورزشی تکواندو در سطح شهرستان های استان هرمزگان جزء اولویت های کاری و برنامه ریزی هئیت تکواندو هرمزگان بوده و بدین منظور دومین تخته تشک استاندار اهدایی از سوی هیئت تکواندو هرمزگان، به هئیت شهرستان حاجی آباد اهدا شد.
سرپرست امور دبیری هیئت تکواندو هرمزگان در پایان عنوان نمود:  طی هفته آتی و به مناسبت عید سعید غدیر خم نیز اهدایی دیگری خواهیم داشت که مراتب آن به زودی به اطلاع جامعه ورزش خواهد رسید.
خرید تشک های استاندارد بین المللی برای شهرستان های استان هرمزگان از محل اعتبارات این هیئت ورزشی انجام شده  که بر اساس شایستگی، رتبه بندی و میزان عملکرد هئیت های شهرستانی به این هیئت ها تقدیم و امید است زمینه رشد و شکوفایی بیشتر شهرستان های استان را فراهم نماید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها